اخبار مد و لباس

معروفترین برند های کیف در جهان کدامند؟

معروفترین برند های کیف در جهان کدامند؟

برای داشتن یک استایل خوب به کیف و کفش شیک و مناسب احتیاج دارید. برند های کیف مختلفی در جهان فعالیت دارند. بسیاری از این برندها در سطح جهانی شناخته شده اند و فعالیت می کنند. استفاده از معروفترین برند های کیف استایل شما را تضمین می کند. طرح و رنگ و دوخت خاص این کیف ها استایل شما را کامل خواهد کرد. علاوه بر نام و لگوی تجاری، هر برند دارای طرح مخصوص به خود است و با دیدن آن طرح می توانید متوجه شوید توسط کدام برند تولید شده است. افرادی که به دنبال کیف های خاص هستند سراغ برند های مختلف می روند. استفاده از کارهای برند این مزیت را دارد که به راحتی در دست هر کسی دیده نمی شود.

بعد از انتخاب لباس و مانتو، برای تکمیل کردن استایل خود باید بدنبال انتخاب کیف مناسب بروید. مطالب بیشتر درباره ی ست کردن لباس را در اینجا بخوانبد.

با خواندن مطالب زیر با برند های کیف معروف در جهان بیشتر آشنا خواهید شد.

CHANEL شنل یکی از معروفترین برند های کیف

CHANEL شنل اولین برند کیفی است که به معرفی آن می پردازیم .طرح های شنل در زمینه لباس و کیف بسیار معروف و شناخته شده است. کوکو شنل موسس این برند می باشد. او از نوابغ مد و فشن به شمار می رود. شنل کار خود را با تولید لباس های راحت و شیک برای خانم ها آغاز کرد و بعد از جنگ جهانی دوم و شروع دوباره شنل، تولید کیف نیز به محصولات آن اضافه شد. گران ترین کیف ها را در محصولات این برند می بینید. کیف هایی با بند زنجیری با دوخت های چهار خانه از طرح های معروف شنل است که هنوز هم تولید می شود و طرفداران خود را دارد. این طرح نشان دهنده برند شنل است.

معروفترین برند های کیف شنل

 

کیف های برند GUCCI گوچی

وقتی به دنبال معروفترین برند های کیف هستید حتما با نام گوچی در همان ابتدا رو به رو خواهید شد. گوچی نیز مانند سایر برند ها طرح هایی دارد که منحصر به فرد است و با دیدن آن یاد این برند خواهید افتاد. پارچه های کرم قهوه ای چهار خانه با طرح خاص گوچی مخصوص این برند است. همچنین نوار های سبز و قرمز را در طرح های اسپرت این برند می بینید. علاوه بر پارچه و نوار دوخته شده به کیف ها که مختص این برند است، شما مدل هایی در این برند خواهید دید که توسط این برند بارها استفاده شده و حکم لوگوی شرکت را دارد. کیف هایی با سگک نعل اسب و یا کیف های کوچک با بند زنجیر دار و دوخت هایی با طرح خاص این برند، نشان دهنده برند گوچی هستند. کیف های زنجیر دار گوچی شباهت زیادی به کیف های شنل دارد.

 

معروفترین برند های کیف گوچی

 

معروفترین برند های کیف گوچی

 

معروفترین برند های کیفگوچی

 

 

کیف های برند CELINE سلین

شهرت نام این برند مانند دو برند قبلی نیست. اما مدل ها و طرح های آن را حتما دیده اید. کیف های طراحی شده توسط این برند در اندازه های مختلفی است و مشتری مطابق با نیاز خود می تواند آن ها را انتخاب کند. کیف های بزرگ و جادار و در عین حال زیبا و شیک مناسب برای مسافرت یا خانم های شاغل همچنین کیف های مینی زیبا برای افرادی که به دنبال کیف های کوچک هستند، در مجموعه کیف های سلین وجود دارد. یکی از طرح های معروف برند سلین کیف بزرگی است که در تصویر زیر می بینید. این طرح در مدت کوتاهی مورد توجه مشتریان قرار گرفت. این طرح خیلی سریع به نماد برند سلین تبدیل شد.

 

معروفترین برند های کیف

 

معروفترین برند های کیف

کیف های برند LOUIS VUITTON

لوییس ویتون یکی از معروفترین برند های کیف در جهان به شمار می رود. این برندفعالیت خود را با تولید چمدان آغاز کرد و بعد از مدتی محصولات کیف مختلفی به کالکشن محصولات خود اضافه کرد. برند لوییس ویتون جزء برند های لوکس در دنیا به شمار می رود. کارهای تولید شده توسط این برند در نعداد محدود است و برای افراد خاص تولید می شود. یکی از مشخصه های این برند پارچه به کار رفته در دوخت کیف است. پارچه های کرم و قهوه ای که لوگوی ویتون بر روی آن تکرار شده است

یکی از مشخصه های این برند است. پارچه پرمصرف دیگر توسط این برند طرح چهار خانه کرم و سفید است. کیف های چرمی ساده با رنگ های دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد. ساختار کیف ها ساده و کاربردی است و افرادی که به دنبال یک کیف مناسب برای انجام کار های روزانه می گردند می توانند از مدل های این برند استفاده کنند.

معروفترین برند های کیف ویتون

معروفترین برند های کیف ویتون

کیف های برند SAINT LAURENT

ایو سن لورن از برند های معروف در زمینه تولید لباس و عطر و اکسسوری است. اگر به دنبال برندی هستید که تمام لوازم مورد نیاز برای داشتن یک استایل مناسب را در اختیار شما قرار دهد سراغ این برند بروید. شما هم می توانید لباس و هم سایر اکسسوری های مورد نیاز برای ست کردن با لباس را در محصولات آن پیدا کنید. لوگوی برندسن لورن مانند لوییس ویتون است با تفاوت داشتن یک حرف S اضافه. شهرت این برند در تولید و خیاطی کت و شلوار های زنانه است. کت و شلوار های زنانه ابداع و طرح این شرکت بوده است.

کیف های این برند معمولا دارای بند های زنجیر دار است. برش خاصی بر روی این کیف ها دیده نمی شود. مدل کیف ها ساده است. تنها تزیین کیف ها دوخت هایی است که بر روی پارچه یا چرم آن ایجاد شده است. یکی از مزیت های این کیف استفاده از چرم های با دوامی است که به راحتی تمییز می شوند. جنس کیف های YSL باعث ماندگاری این کیف به مدت طولانی می شود. مزیت دیگری که می شود از آن نام برد این است جداشدن بند زنجیری آن است. شما می توانید با جدا کردن بند دوشی آن از کیف دوشی خود به عنوان کیف مهمانی و مناسب مجالس استفاده کنید.

 

معروفترین برند های کیف

 

معروفترین برند های کیف

 

معروفترین برند های کیف

کیف های برند CHLOE کلویی

برند کلویی یک برند فرانسوی است. کلویی کار خود را با تولید لباس آغاز کرد. در ابتدا به سبک شخصی دوزی و پذیرش سفارش از مشتری کار می کرد اما بعد از گذشت مدتی شروع به تولید لباس های آماده و سایز بندی کرد. تا قبل از این لباس ها برای هر فردی به صورت جدا دوخته می شد و روش سایزبندی استاندارد وجود نداشت. کلویی با اختراع این روش به سرعت در دنیا شناخته شده شد. روشی که او اختراع کرد در دنیا توسط سایر شرکت ها مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه کار کلویی به گسترش فعالیت برند خود پرداخت و کیف و عطر و عینک آفتابی را نیز به محصولات خود اضافه کرد. لوگوی کلویی به شکل یک حرف C بزرگ به عنوان سگگ بر روی کیف ها نسب می شود.

 

 

 

معروفترین برند های کیف کلویی

کیف های برند HERMES

هرمس یکی دیگر از برند های اشرافی در صنعت مد است. هرمس علاوه بر لباس و کیف در تولید سایر کالاهای لوکس فعالیت دارد. تولیدات این برند به شکل انبوه نیست بلکه تولیدات محدود برای افراد خاص دارد. به همین دلیل گران ترین کیف ها را در برند هرمس خواهیددید. لوگوی این برند به شکل کالسکه و اسب است. دلیل انتخاب این طرح برای لوگو به این دلیل بوده که فعالیت این برند با تولید زین اسب آغاز شد. اولین کیف تولیدی توسط هرمس، کیف های سواری برای سوارکاران بود. مدل BIRKIN  شهرت زیادی در میان سایر مدل های کیف هرمس دارد.معروفترین برند های کیف هرمس

کیف های برند J W ANDERSON

J W اندرسون یکی از شرکت های نو ظهور در زمینه مد می باشد. این برند کار خود را در سال 2016 آغاز کرد اما توانست خود را به سرعت در سطح جهانی مطرح کند. شهرت این برند به دلیل تولید لباس های بدون جنسیت بوده است. لباس های بدون جنسیت لباس هایی هستند که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.یکی از دلایل خاص بودن این برند رشد سریع آن است. طرح های ارائه شده توسط این برند مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت و در دنیا مطرح شد.

کیف های برند FENDI

برند ایتالیایی فندی کار خود را با تولید لباس و کلاه لوکس  آغاز کرد. شرکت فرانسوی ال وام هاش این شرکت را خریداری کرد و تولیدات کیف نیز به محصولات این برند اضافه شد. در حال حاضر کیف های باگتی فرندی جزء مدل های پر طرفدار کیف می باشد. فندی نیز مانند گوچی و ویتون از چرم و پارچه های طراحی شده خود استفاده می کند. چرم های مورد استفاده در کیف های فندی دارای طرح برجسته لوگوی فندی است که در سراسر چرم تکرار شده است. لوگوی فندی به صورت دو حرف F است. لوگوی فندی بر روی آستر کیف و قسمت های فلزی کیف با حروف درشت نوشته شده است. در خرید جنس اصل به این گزینه دقت کنید.

معروفترین برند های کیف فندی

معروفترین برند های کیف فندی

 

کیف های برند Givenchy ژیوانشی

ژیوانشی جزء کالا های لوکس فرانسه به شمار می رود. این برند زیر نظر شرکت فرانسوی ال و ام هاش فعالبت می کند. بعد از دیور، ژیوانشی پر فروش ترین برند زیر مجموعه ال و ام هاش است. معروفترین طرح ژیوانشی را در تصویر زیر می بینید. این برند با این طرح شناخته می شود. مدلی که به ان اشاره شده بسیار جا دار بوده و برای خانم هایی که وسایل زیادی در خارج از خانه به همراه دارند مناسب است.

معروفترین برند های کیف

کیف های برند Dior دیور

برند و نام دیور در میان برند باز ها شناخته شده است. یکی از برند های معروف مد و فشن که سالیان زیادی مشغول فعالیت است و همچنان در صدر قرار دارد. این برند فرانسوی کار خود را با تولید لباس و اکسسوری و عطر لوکس زنانه و مردانه آغاز کرد. طرح های تولید شده توسط این شرکت توجه مشتریان مشکل پسند و سخت پسند را به خود جلب کرده است. یکی از سهام داران بزرگ دیور شرکت ال ام هاش است. دیور یکی از پر فروش ترین برند های زیر مجموعه ال ام هاش است. آخرین مدل ارائه شده توسط دیور، کیفی به شکل حرف D است که می توانید در تصویر پایین آن را ببینید. این مدل به شکل کیف دوشی و کمری به نمایش در آمد.

 

معروفترین برند های کیف دیور

معروفترین برند های کیف دیور

کیف های برند PRADA پرادا

پرادا جزء برند های قدیمی است. این برند ایتالیایی تمام ملزومات مد و فشن خانم ها و آقایان را تولید می کند. شهرت این برند به خاطر کیف و عینک های آفتابی است. گرانترین عینک های آفتابی را در این مجموعه پیدا خواهید کرد. طرح های متنوع این برند در زمینه عینک باعث شده نامی آشنا در زمینه عینک های آفتابی باشد. کیفیت برای پرادا بسیار اهمیت دارد به همین دلیل چرم های مورد استفاده برای دوخت کیف و کفش توسط همین شرکت آماده می شود. دوخت کیف و کفش به صورت دستی و. با روش قدیمی انجام می شود. به همین دلیل دقت و ظرافت در کار بالا می رود. دلیل قیمت بالای کیف های پرادا دست دوز بودن آن ها ست.

معروفترین برند های کیف پرادا

کیف های برند Burberry بروبری

بروبری برندی انگلیسی و مورد توجه خانواده سلطنتی است . با وجود اینکه این برند کار خود را با تولید کت های مخصوص سربازان در جنگ جهانی دوم آغاز کرد اما توانست خود را در زمینه مد و فشن در تمام دنیا مطرح کند. نشانه ی بروبری پارچه چهار خانه کرم و قهوه ای ست. این پارچه اولین بار به عنوان آستر در داخل کت سربازان مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه برای اکثر محصولات بروبری مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی طرح چهار خانه درشت کرم و قهوه ای را بر روی کیف و لباس می بینید اولین چیزی که به ذهنتان می آید نام این برند است. برای استایل روزانه و اسپرت می توانید از محصولات این برند استفاده کنید. حضور طرح چهار خانه در محصولات مختلف این برند موجب شده به راحتی بتوانید آنها را با یکدیگر ست کنید.

معروفترین برند های کیف پرادا

 

معروفترین برند های کیف پرادا

 

کیف های برند لانا مارکز Lana Marks

کیف های لانا مارکز جزء کیف های لوکس و گران قیمت به شمار می رود. این برند سالی یک طرح جدید به بازار معرفی می کند. آخرین مدلی که ارایه شد کیف دستی بود از جنس چرم تمساح به همراه 1500 قطعه الماس کار شده بر روی آن. جنس دهانه فلزی کیف نیز از جنس طلا بوده است. این کیف در یک حراجی به قیمت 100 هزار دلار فروخته شد و توانست به عنوان گرانترین کیف ثبت شود. افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز از این برند استفاده می کنند.

معروفترین برند های کیف

کیف های برند مواواد Mouawad

یکی دیگر از برند های لوک و گران قیمت در زمینه کیف مواواد Mouawad می باشد. این برند در دبی فعالیت دارد. معروف ترین کیفی که توسط این برند طراحی شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است، مربوط به کیف دستی کوچکی است که با الماس و طلا تزیین شذه است و با قیمت 3.8 میلیون دلار فروخته شد. افرادی کهطرفدار زرق و برق هستند و به دنبال کارهای گران و جواهرات هستند سراغ این برند خواهند رفت.

Cult Gaia Bag کیف های حصیری کالت گایا

اکثر کیف های معرفی شده تا اینجا جنس چرم داشتند. برخی از برند ها نیز در فصل زمستان کیفهای پشمی تولید می کنند. کالت گایا دست به یک ابتکار زده و کیف های حصیری مخصوص تابستان تولید کرده. مدل های متنوعی از کیف های حصیری دارد که مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. برخی مدل ها فقط از جنس حصیر و یا بامبو ساخته شده و برخی دیگر از متریال ترکیبی در ساخت کیف ها استفاده کرده اند و فقط بخشی از آن از جنس بامبو است.

استفاده ازاین کیف ها در مناطق گرمسیری و ساحلی بسیار رواج یافته است. افرادی که این کیف ها را تهیه می کنند به راحتی آن ها را با کلاه های حصیری ست می کنند و مورد استفاده قرار می دهند. در بافت این کیف ها از چوب بامبو استفاده می شود که استحکام بالایی دارد. از مزیت های دیگر این کیف این است که به طبیعت آسیبی نمی رساند و به راحتی تجزیه می شود. جذابیت این طرح ها باعث شده برند هایی مانند پارادا نیز به تولید این مدل کیف ها دست بزنند.

 

معروفترین برند های کیف حصیریمعروفترین برند های کیف حصیری

کیف های برند Mark Cross مارک کراس

مارک کراس برند لوازم چرمی لوکس در آمریکاست. مارک کراس بنیان گذار این برند در بوستون بود. سپس این شرکت توسط مورفی خریداری شد و به تولید محصولات لوکس چرمی پرداخت. تولیدات این برند لوکس و گران قیمت هستند اما با این حال مشتریان و طرفداران زیادی دارد و جزء کیف های پر فروش به شمار می رود.

کیف های برند لوئه وه

بسیاری افراد به دنبال مدل های خاص می گردند. این برند با ارائه مدل ها و طرح های خاص توانست خود را در کمترین زمان در دنیای مد مطرح کند. مدل های ارائه شده توسط لوئه وه مورد توجه سلبریتی ها قرار گرفته است. الگو ی کیف های این برند چهل تکه است و از تعداد زیادی تکه های چرم تشکیل شده است. دوخت تکه های چرم با دست انجام می شود. قیمت بالای کیف های لوئه وه به همین دلیل است.

معروفترین برند های کیف لوئه وه

کیف های برند مالبری

مالبری یکی دیگر از برند های پر طرفدار در میان علاقمندان به مد است. کیف هایی شیک و زیبا که سالهای سال می توانید از ان استفاده کنید و استایلی شیک و بی نظیر با آن بسازید. کیفیت چرم های مصرفی در ساخت این کیف ها باعث دوام و ماندگاری کیف های این برند شده است. استفاده از چرم های بی نظیر گوساله و کروکودیل و افعی را می توانید در تولیدات چرم این برند ببینید. معروف ترین مدل این برند ژیسل نام دارد. این نام از سوپر مدل بریزیلی گرفته شده است.

معروفترین برند های کیفاگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید

اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک را ببینید

اگر میخواهید سفارش دوخت لباس  دهید این لینک را ببینید

اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید