راهنمای خرید, مقاله

نظرات مشتریان راجع به چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت

نظرات مشتریان راجع به چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت

امروزه با زیاد شدن تنوع محصولات و تجهیزات خیاطی، انتخاب چرخ خیاطی مناسب برای کاربران کمی مشکل شده است.

هنرجویانی که به تازگی در کلاسهای مجازی و یا حضوری آموزش خیاطی شرکت میکنند نمیدانند که در ابتدای کار باید چه تجهیزاتی راتهیه کنند.

از طرفی با بالا رفتن قیمت انواع چرخ خیاطی، کاربران میخواهند با صرف  هزینه‌ای معقول و منطقی، بتوانند بهترین چرخ خیاطی موجود در بازار که هم با بودجه آنها متناسب باشد و هم کار آنها را راه بیاندازد و حین کار با آن چرخ به مشکل برنخورند.

یکی از راه هایی که شک و تردید ما را برای خریدن و یا نخریدن محصولی از بین میبرد، استفاده از نظریات مشتریانی است که قبلا از آن محصول استفاده کرده‌اند.

در این پست هم ما تصمیم گرفتیم تا نظرات مشتریانی که چرخ خیاطی مدل الیزابت را تهیه کرده اند و با آن کار نموده اند در اینجا منتشر کنیم تا با تمام نقاط ضعف و قوت این محصول آشنا شوید و با خیال راحت بهترین گزینه را برای تهیه چرخ خیاطی انتخاب کنید.

 

1-چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet510

الیزابت 510 یکی از جدیدترین محصولات تولیدی شرکت کاچیران برای صادرات می باشد ، این چرخ علیرغم برخورداری از ظاهری زیبا و چشم نواز، به لحاظ اقتصادی نیز در مقایسه با قیمت سایر محصولات تولیدی این شرکت ، مقرون به صرفه تر بوده و از جهت کارآیی به گونه ای است که بتواند نیازهای اساسی یک کاربر را برآورده نماید طراحی گردیده ، وجه تمایز این چرخ نسبت به مدلهای دیگر ، دارا بودن درب اصلی و قلاب سوزن نخ کن و تنوع دوخت زیادی می باشد .

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet510

الیزابت 510 صادراتی قابلیت تنوع دوخت در 32 مدل و امکان اتصال پایه ها ی دوخت مختلف به شکلی ساده می باشد .همچنین استفاده از بدنه آلومینیومی مستحکم و سبک از دیگر ویژگی های این چرخ خیاطی خانگی زیبا می باشد . نا گفته نماند که بازوی متحرک چرخ خیاطی الیزابت 510صادراتی ، به کاربر این امکان را می دهد تا نسبت به دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف و دیگر نقاط پارچه یا البسۀ ظریف از جمله البسۀ بچگانه اقدام نماید . با انتخاب چرخ خیاطی الیزابت مدل 510 صادراتی ، دوخت و دوزی با کیفیت را تجربه کنید .

 

  • طول : 37 سانتی‌متر
  • عرض : 16 سانتی‌متر
  • ارتفاع : 28 سانتی‌متر
  • وزن : 5.7 کیلوگرم
  • جنس بدنه داخلی : آلیاژی از آلومینیومی سخت
  • رنگ بدنه : سفید

مشخصات فنی

  • میزان برق مصرفی : 220 ولت
  • آداپتور : ندارد
  • دور موتور : 750
  • عرض دوخت : 0-5 میلی متر
  • طول دوخت : 0-4میلی متر
  • تنوع دوخت حاشیه : 32 عدد
  • سوزن نخ کن : دارد
  • قابلیت دوخت : ساده , زیگزاگ , گلدوزی , تیکه دوزی , پارچه های ضخیم , پارچه های نازک , زیپ , دکمه و جا دکمه , پس دوزی , سر دوز
  • توضیحات دوخت : قابلیت دوخت انواع پارچه های زخیم و نازک(لازم به ذکر است آموزش دوخت با چرخ خیاطی در لوح فشرده همراه چرخ میباشد اول باید نحوه دوخت رو یاد بگیرید.)
  • نمایشگر : ندارد
  • توضیحات پدال : الکترونیکی
  • سایر مشخصات : محصول صادراتی – دارای 32 نوع دوخت – دارای سوزت نخ کن اتوماتیک – دارای جعبه(درپوش رو چرخ) – مدل بازو آزاد – نخ کشی آسان – سیتم انتخاب دوخت ساده – مکانیزم دوخت جادکمه چهار مرحله ای – قابلیت تعویض آسان پایه دوخت بدون نیاز به پیچ گوشتی – مجهز به مکانیزم ماسوره پر کن – قابلیت تنظیم کشش نخ – قابلیت تغییر موقیعت سوزن
اقلام همراه:
پایه دوخت استاندارد،صفحه گلدوزی،پایه جادکمه،پایه زیپ دوزی،بشکاف،برس تمیزکاری،یک بسته سوزن،میل قرقره متحرک،سی دی و دفترچه آموزشی همراه با کارت ضمانت

نظرات مشتریان راجع به چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet510

 

زهرا مهران : به نظرم قیمتش مناسبه، کار کردن باهاش هم راحته، ظاهرش هم قشنگه، برای افراد تازه کار وسیله مناسبیه.


فرشته معصومی: چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet510 با این رنج قیمت بهترین چرخ خیاطی هست هم از نظر کیفیت هم تنوع دوخت هم ارزون.

تعداد دوخت بالا
قیمت مناسب
سوزن نخ کن
درب اصلی
محصول با کیفیت

هدی زینلی: چرخ خوبیه در کل واسه استفاده عادی در منزل خوبه وکوچیک کم جا میگیره و اینکه سی دی آموزشی داره خیلی عالیه

حسین حامدی: تازه رسیده به دستم خیلی عالیه هرچیزی که لازمه داره وکاملا کارباهاش راحته متاسفانه سی دی مخصوص این مدل نیس وفقط کلیات روتوضیح داده سوزن نخ کن اتومات هم داره که فوق العاده کارروراحت میکنه فقط پایه دکمه روش نبود که مجبورم جدا بخرم. در کل هرچی پول بدی آش میخوری!

حبیب کلاهدوز: برای جهیزیه دخترم گرفتم کیفیت خوبی داره

بهار عظیمی : من شخصا از خرید این محصول پشیمان هستم. باید هزینه بیشتری میکردم و چرخ خیاطی با کیفیت خارجی خریداری میکردم. هنگام استفاده از چرخ، لرزش زیادی دارد و گردونه انتخاب طرح دوخت اصلاً راحت حرکت نمی کنه و فقط چند تا از طرح دوخت ها را میدوزد.

بهزاد امامزادگان: برای کارهای خانگی من از خریدم راضی بودم. سالها بود چرخ خیاطی قدیمی خونه مادرم رو داشتم وقتی این چرخ خیاطی رو خریدم متوجه شدم بعداز ۱۰۰ سال هنوز از همون مکانیسم قدیمی برای دوخت استفاده میشه بدون کوچکترین تغییری! به نظرم شیطانک خیلی کم بالا میاد و نخ کردنش سخته. بدای کارهای ختنگی مناسبه و اگه دنبال استفاده زیاد از دستگاه هستین، باید چرخ قوی تر بخرین. درب، سوزن نخ کنن داره. پایه سردوز و پس دوز رو جداگانه باید بخرید. من از خریدم راضی هستم.

فرزاد رهبر سعادت: با سلام به کاربران دیجی کالا چرخ 510 با تعداد دوخت 32 عدد برای منزل خیلی خوب است رنگ و تیپ خوبی دارد و در مورد دوخت در مقایسه با چرخ های دیگر خارجی خیلی خیلی بهتر است و خدمات پس از فروش خوبی دارد و البته توصیه میکنم به سی دی اموزشی حتما نگاه کنید خیلی فایده دارد
در کل چرخ خوبیه ، من الان حدود یک تا دوماه هست که خریدم واقعا راضی هستم. نیاز به آداپتور هم نداره ، ماسوره پر کن هم داره به همراه انواع مدل های دوخت و دوخت بر عکس و تنظیم فشار نخ و … من که خیلی راضیم و خریدش رو هم به خیاط های حرفه ای و هم غیر حرفه ای توصیه میکنم.

رهای صلاح پور: ۱۰روز خریدم .کار باهاش آسون اما پایه سر دوز نداشته . جدا خریدم سردوزشم همون زیگزاگ هستش از ریش ریش شدن نخ بهتره ولی نباید توقع اینو داشت مثل سردوز تیغه داشته باسه و تمیز بدوزه نه اینطوری نیست. اما نسبت به پولی که میدید بد نیست برا کارا خونگی خوبه. بعد ضخیم دوزی من والا یکم پارچم ضخیم بود ۲بار سوزن شکوندم. حالا نمیدونم قانون خاصی تو ضخیم دوزیش بوده من بی خبرم دگ اینو نمیدونم. ولی از نمره ۱۰ میتونم ۷بدم بهش. آها اینو یادم رفت خیلی کوچولوعه انگار اسباب بازی هستش بدون میز نمیشه باهاش کار کرد و جنسش فایبرگلس هستش مراقب باشید تو حملش یوقت از دستون نیوفته. بشکنه دگ درست نمیشه

حکیمه نظری: من همه. دوخت ها رو امتحان کردم و واقعا همشو عین الگوی روی چرخ میدوزه ،البته دو هفته طول کشید تا طرز دوخت رو پیدا کنم ، دفترچه راهنما مطابق با دستگاه نبود ، من دفترچه راهنمای مدل رز رو دانلود کردم و تونستم تطابق بدم و نحوه ی دوخت رو تشخیص بدم. امیدوارم این نقطه ضعف اصلاح بشه چون واقعا کار باهاش بدون راهنمایی سخته(مخصوصا برای مبتدی هایی مثل خودم). چون چرخ سبکه بعضی وقت ها دچار لرزش میشه..بیشتر وقتی که سرعت دوخت زیاده این اتفاق می افته. در کل راضی ام مخصوصا تنوع دوخت ها خیلی برام جذاب بود.
دوخت متنوع و بسیار عالی
پیچ گوشتی مخصوص و کارامد
لرزش حین دوخت
دفترچه راهنمای متفاوت با دستگاه
توصیه به خرید میشه به نظر خوب میاد
راحت با تماس با نمایندگی گارانتی فعال شد
شیک و دوخت راحت داره
ماسوره و قسمت های مرتبط فلزی هستند
با اس ام اس و ارسال شماره سریال گارانتی فعال نشد مجبور به تماس شدیم
نسبت به درامد مردم خیلی گران است

محدثه محمدی: در یک کلام یک چرخ عالی و کاربردی برای افرادی که تمایل دارند در خیاطی و گلدوزی مهارت پیدا کنند.
به لحاظ امکانات مشابه مدل رز 230 کاچیران هستش.
کوچک و کم وزنه= فضای کمی اشغال می کنه و قابل حمل و نقل است
بیشترین تعداد طرح گلدوزی در بین چرخ های مدل الیزابت دارد
سوزن نخ کن دارد.

سوالات متداول در رابطه با چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet510

سوال: آیا با این چرخ میتوانم پارچه‌های ضخیم را بدوزم؟
پاسخ: اين مدل چرخ خياطي همه نوع پارچه ها رو ميتونه بدوزه ولي براي پالتو و يا پارچه هاي با ضخامت زیاد خیلی مناسب نيست.
منظور از پارچه‌های ضخيم مثلا شلوار لي ميباشد كه ميتونه دوخت بزنه ولي بايد سوزن و پايه و تنظيمات دستگاه رو متناسب با پارچه انجام دهيد.

سوال: آداپتور چی هست؟

پاسخ:برای تغییر ولتاژ هست که این چرخ به نظرم با توجه به نظرات نیاز ندارد و مستقیم به برق وصل میشه.
سوال: پایه سردوز هم روش هست یا نیاز هست پایه سردوز بخرم؟
پاسخ: پایه زیپ و پایه جا دگمه و پایه استاندارد همراهشه بقیه رو باید جداگانه تهیه کنید.
امیدواریم که نظرات مطرح شده در این بخش در رابطه با محصول مورد نظر مفید بوده باشد و کمکی به شما کرده باشیم در رابطه خرید محصول مناسب با نیاز و بودجه شما دوستان عزیز.

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸ رای

دیدگاهتان را بنویسید