مقاله

دوخت لباس و کیف مهمانی خود را به هنرانه بسپارید

دوخت لباس

چرا سفارش دوخت لباس خود را به هنرانه بدهم؟

خانم ها ترجیح می دهند از لباس آماده استفاده کنند تا اینکه سفارش دوخت لباس خود را به خیاط بدهند. مدل لباسی را انتخاب می کنید و با کلی امید و آرزو پارچه ای تهیه کرده و آن را به خیاط می سپارید اما اگر خیاط فردی ناوارد و ناشی باشد لباسی را به شما تحویل خواهد داد که هرگز تمایل به پوشیدن آن نخواهید داشت. گاهی به دلیل بد قولی خیاط لباس به موقع به دست شما نمی رسد. پیدا کردن خیاطی که بتواند تمام انتظارات شما را برآورده سازد مشکل است. از طرفی پیدا کردن لباسی که دقیقا طبق نظر و سلیقه شما باشد کار مشکلی است. هنرانه به شما کمک می کند. سفارش دوخت لباس خود را به هنرانه بدهید.خیاطان ماهر و توانمندی که کارهای آنها مورد تایید کارشناسان قرار گرفته را به شما معرفی می کند. اندازه گیری ویا سایز خود را به همراه پارچه برای خیاط ارسال کنید و لباس خود را در زمان مشخص تحویل بگیرید.

سفارش دوخت لباس سفارش دوخت لباس

تزیینات لباس و مانتو

اگر لباس و یا مانتویی دارید و به دنبال فردی با سلیقه و ماهر برای تزیین آن هستید، هنرمندان در هنرانه طرحهای شیک و به روز را به شما ارائه می دهند. گلدوزی، روبان دوزی، ملیله و منجوق دوزی، نقاشی روی پارچه و یا سایر موارد مورد نیاز شما خدماتی است که به مشتریان عزیز ارائه می شود.

تزیینات لباس و مانتو

تزیینات لباس

لباس ست مادر و کودک و تم تولد

اگر به دنبال لباس ست مادر و کودک برای جشنها و یا تم های تولد برای دختر و پسرهای خود هستید خیاطان ما به شما کمک می کنند. طرح وجنس پارچه مورد نظر خود را بگویید و لباس را تحویل بگیرید. حتی می توانید موضوع و طرح مورد نظر خود را بگویید و از راهنمایی های طراحان ما استفاده کنید.

تم تولد

 

طراحی و دوخت کیف ست با لباس

برای مجالس و میهمانی ها به دنبال کیف ست با لباس خود هستید می توانید عکس لباس خود را ارسال کنید و کیف خود را سفارش دهید. حتی می توانید پارچه لباس خود را ارسال کنید و کیفی هم جنس با پارچه لباس خود را سفارش دهید.

کیف ست با لباس

تاج و تل ست با لباس

وقتی لباس و کیف مورد نظر خود برای مهمانی را پیدا کردیدنیاز به یک تاج یا گلسر زیبا برای تزیین موی دارید. هنرانه امکان سفارش تل یا تاج مورد نظر شما را فراهم کرده است. حتی می توانید تصویر مورد نظر خود را ارسال کنید و گلسر یا تاج خود را سفارش دهید.

تاج و تل

برای حضور در مهمانی ها و مجالس به هنرانه اعتماد کنید تا متفاوت دیده شوید و در مهمانی بدرخشید.

 مطالب مرتبط

[flm_button link_address=”https://honarane.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/” icon_placement=”Left” button_text=”چگونه با هنرانه کار در خانه داشته باشیم؟” button_size=”XS” button_color=”Blue” button_style_3d=”D3″ rounded_corners=”3″]

هنرانه به شما کمک می کند تا در خانه برای خود کسب و کار راه اندازی کنید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید