استایل و تیپ, الگو پیراهن, الگو خیاطی

الگو پلیور زنانه

delia 428 594 s c1

در این سری از الگو خیاطی های هنرانه قصد داریم تا یک الگو پلیور زنانه را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم

توجه داشته باشید که فایل اصلی این الگو در انتهای همین مطلب قابل دانلود است

خیاطی در هنرانه شامل دو قسمت میشود ، قسمت اول به این شکل است که شما میتوانید در بخش الگو خیاطی و اموزش خیاطی هنرانه علم خود را راجب خیاطی بالا ببرید و در خیاطی حرفه ای شوید

در قسمت دوم شما اگر قصد دارید سفارش دوخت لباس بدهید و یا قصد خرید لباس را دارید از هنرانه جابز استفاده کنید

  1. تمام قطعات را که در راهنمای برش نشان داده شده اند برش دهید با اتو خط اتصال نوار به گوشه جیب را مشخص کنید. تمام لبه های جیب را مرتب کنید ، سپس   1 سانتیمتر رو به سمت محل دوخت تا کنید .
  2. محل جیب را وسط قطعه جلو لباس که با توجه به الگو برش داده اید قرار دهید . مطابق الگو لبه هارا به سمت بالا 1 سانتی متر تا کنید سپس کوک بزنید . مطابقت دهید جلو و پشت درز شانه را . سمت راست رت با هم دیگه مطابقت دهید به هم وصل کنید و بدوزید . بدوزید به یک دیگر از درز ها .
  3. تا کنید نوار گردن را تا نیمه سمت راست را باهم درز های قسمت کوتاه و اخر را نیز به هم کوک بزنید به اندازه 1 سانتی متر سپس یکبار دیگر درز های باز را پرس کنید . تا کنید نیمی از قسمت گردن را از طول قسمت های نادرست را هم به هم متصل کنید .
  4. مطابقت دهید لبه های درست نشده قسمت گردن را به لبه های خط گردن سپس وصل کنید و بدوزید به سمت راست محل شروع کنید در مرکز پشت گردن و کشیدن  به اندازه دوخته شده . همه قسمت های درز هارا به یکدیگر وصل کنید سپس درز ها را رو به پایین محکم کنید .
  5. یک قطعه استین را روی قسمت اصلی بدن قرار دهید , سمت راست را باهم, مطابق مرکز از سر استین به درز شانه به هم وصل کنید سپس در جای خود   بدوزید. زیر بغل را به سمت درز ها سنجاق کنید , طرف راست را باهم سپس در یک خط از دکمه های استین تا سینه را کوک بزنید . همه اطراف ذرز هارا مرتب کنید .
  6. قسمت سر استین را همانند لبه های گردن اماده کنید . سنجاق کنید سر استین را به استین ها , اتصال کنید قسمت شانه و زیر بغل را به استین , سپس بدوزید , سر استین را متناسب بکشید . همین روند را برای استین دوم نیز تکرار کنید , سپس سر استین را سجاف کنید , مطابقت دهید و اتصال کنید جیب را در مرکز لباس . همه درز هارا بدوزید .

ملزومات

شروع کنید

  • پارچه کلفت و پارچه کش بافت 1/5 متر (با عرض 1/5) این پارچه باید جنس ضخیم برای گرمای بیشتر باشد
  • لیست ابعاد
  • قسمت جلو:برش دهید و تا کنید پشت را
  • برش دهید قسمت جیب را
  • برش دهید قسمت گردن را یک نوار 6 سانتی متر*62 سانتی متر
  • یک جفت نوار را برای قسمت استین برش دهید به اندازه برش دهید دو قطعه را به اندازه 14 سانتی متر * 25 سانتی متراین نوار برایه  استین ها است .
  • یک جفت نوار به اندازه 14 سانتی متر * 1سانتی متر برش دهید برای قسمت سر استین ها
  • یک قسمت 1/5 سانتی برای درز گیری استفاده کنید مگر اینکه نیاز نباشد

برای دانلود و دیدن این الگو بر روی دانلود کلیک کنید .

دانلود الگو 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید