عکس, مقاله

لباس خانگی و هر آنچه باید از آن بدانید

شلوار تابستانی

لباس خانگی و دانستنی های جالبی از آن

 امروز قصد داریم تا در مورد موضوعی که در موردش زیاد حرف زده نميشه صحبت کنیم و پررنگ ترش كنيم!

لباس خانگی نقش بسیار مهمي هم در روحيه ما و هم خانه های ما دارد!
هميانطور كه لباس بيرون تاثير گذار است و ما همیشه سعي ميكنيم تا بهترين خودمان باشيم و اينکه بخشي از درون و هويتمان را با پوششمان نشان بدهيم .

يعنی با استفاده از رنگ و استایل ميگویيم آدم شادابي هستيم، لباس مرتب اتو كشيده يعني ما به خودمان اهميت ميدهيم و آدم منضبطي هستيم و باعث جذابيت ظاهريمان ميشود، پوشش ما در خانه هم کلی پیام و نکته در دل خود دارد! آیا شما هم قبول دارید؟

باید سعی کنیم تا همیشه مرتب باشيم، منظم باشيم، رنگ محبوب و شاد بپوشيم? كه علاوه بر بالا رفتن حس خوب و انرژی خودمان، هم خانه‌اي‌های ما هم انرژي بگيرند و حالشان خوب بشود. چون ظاهر كاملا هم براي خودمان و هم طرف مقابل در روحيه بشدت تاثير گذار است! پس اهميت لباس خوب و درست پوشيدن در خانه به همان اندازه لباس بيرون است و حتی بیشتر!

شماچقدر به این موضوع اهميت ميدهید؟ آیا شما هم لباسهاي بيرون و مهمانيتان كه كهنه ميشود ميگذاريد برای لباس خانگی؟ يا همچنان لباس های رنگ و رو رفته‌ای که دلتان نمي‌آید دور بیندازيد را در خانه میپوشید و میگویید بیخیال! همین خوب است !

آيا مد را فقط براي بيرون و دیگران استفاده ميكنيد يا براي منزل و دل خودتان و اهل منزل هم استفاده ميكنيد؟

البته اين سوال بيشتر براي دنبال كننده هاي مد بود! اين سوالها رو زیر این پست جواب بديد چون خيلي راجبش ميتوانیم برایتان حرف بزنیم?

فرقی ندارد که شما لباستان را از بیرون میخرید یا خودتان میدوزید. اتفاقا با الگو خیاطی آماده لباس خانگی میتوانید برای خود و عزیزانتان بهترین لباسها را بدوزید که حتی از لباسهای بیرون هم بهتر باشند. البته اگر دوره آموزش خیاطی را هرچند کم فرا گرفته باشید.

خوب است تا همانقدر به لباس بیرون بخاطر نظر مردم اهمیت میدهیم ، به همان اندازه هم برای خودمان ارزش  و احترام قائل باشیم و در خانه هم برای خودمان آراسته و‌مرتب ، لباس بپوشیم.

حالا میرویم تا با هم چند نمونه از جذاب ترین مدل های لباس خانگی را ببینیم.
لباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهلباس خواب زنانهشلوار تابستانیشلوار تابستانیلباس خواب زنانهشلوار تابستانیشلوار تابستانیشلوار تابستانیشلوار تابستانیشلوار تابستانیشلوار تابستانیشلوار تابستانیشلوار تابستانی

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 نظر در “لباس خانگی و هر آنچه باید از آن بدانید

دیدگاهتان را بنویسید