اخبار مد و لباس

کیف پارچه ای ست با لباس

کیف پارچه ای ست با لباس

اگر شما هم علاقه مند به داشتن کیف ست با لباس خود هستنید حتما مطلب زیر را بخوانید. همه خانم ها علاقه مند به داشتن استایلی زیبا و آراسته هستند. پوشیدن لباسی که رنگ و مدلی هماهنگ با هم داشته باشند و مناسب مراسمی که در آن شرکت کرده اید باشد بسیار مهم است، اما داشتن کیف و کفش مناسب با استایل نیز اهمیت بالایی دارد. برای شرکت در مجالس عروسی و مهمانی های شبانه نیاز به کیفی متناسب با لبلس شب دارید.شما می توانید از پارچه لباس خود کیف پارچه ای ست با لباس برای خود تهیه کنید.

چند مدل کیف ست با لباس

یازی نیست که برای هر مدل لباس کیفی ست با آن بخرید. خرید کیف برای هر لباس هزینه بالایی دارد. اگر لباس خود توسط خیاط دوخته اید و آماده تهیه نکرده اید می توانید از باقی مانده پارچه برای تهیه کیف استفاده کنید. برای تزیین روی کیف پارچه ای نیز می توانید از تزیینات به کار رفته روی لباس استفاده کنید.چند مدل لباس و کیف دوخته شده ست با آن را در تصاویر زیر می بینید.

 

 

 

کیف ست با لباس

 

 

 

 

 

در تصاویر بالا چند مدل لباس مجلسی به همراه کیف پارچه ای ست با آن را می بینید. گلهایی که برای تزیینات بر روی لباس استفاده شده است برای تزیین کیف نیز به کار گرفته شده است.

چند مدل کیف ساده

مدل کیفهای مجلسی ساده که خودتان می توانید بدوزید. کافی است یک مستطیل ساده برش بزنید و بالای آن را زیپ بزنید و پهلوهای آن را بدوزید. روی این کیف را با تزیینات به کار رفته بر روی لباس یا نوارهای تزیینی، تزیین کنید. استفاده از نوارهای تزیینی سنتی را می توانید در تصاویر زیر ببینید. می توانید این نوارهای زیبا را از خرازی ها تهیه کرده و بر روی کیف بدوزید.

 

 

 

 

کیف پارچه ای ساده

 

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهی در مورد “کیف پارچه ای ست با لباس

  1. Mantra گفت:

    لطفا آموزش دقیق اون کیف های ساده که نوار روش کار شده رو بذارید ممنون میشم

    1. admin گفت:

      سلام دوست عزیز با تشکر از توجه شما
      بله حتما به زودی آموزشی در این زمینه خواهیم گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید