مقاله

چند ایده جدید برای تزیین سبزی خوردن

چند ایده جدید برای تزیین سبزی خوردن

سبزی خوردن کنار وعده نهار و شام و حتی عصرانه استفاده می شود. نلن و پنیر و سبزی را به عنوان عصرانه و یا  برای سفره های نذری استفاده می شود. تزیین نان و پنیر و سبزی بر سر سفره عقد اهمیت زیادی دارد. شما می توانید از این ایده ها برای تزیین سفره افطار یا عقد و یا سفره های نذری استفاده کنید. می توانید تزیین سبزی خوردن را برای سفره نهار و شام استفاده کنید و یا به همراه پنیر در سفره عقد و یا مهمانی های عصرانه و افطار استفاده کنید.

تزیین سبزی خوردن

تزیین سبزی خوردن

نان لواش بهشکل قیف در آورده شده و سبزی در وسط آن قرار گرفته است. نانهای قیفی شکل دور تا دور ظرف قرار گرفته و در مرکز گل رزی با نان درست شده . برای درست کردن گل رز باید نان ها به شکل نیم دایره بریده شوند و بعد به صورت گلبرگ در کنار هم قرا ر بگیرند.

 

تزیین سبزی خوردن

برای تهیه نان و سبزی رولی، نان لواش را پهن کنید و روی آن سبزی خوردن خرد شده بریزید. نان را رول کنیدو در آخر به صورت حلقه ای برش بزنید. برای اینکه رول ها باز نشوند روی آن را بایک خلال دندان محکم کنید. روی حلال دندان بایک گوجه گیلاسی تزیین شده است.

تزیین سبزی خوردن

از این ظرف سبزی خوردن برای مهمانی های کوچک می توانید استفاده کنید. تربچه ها به شکل گل در آورده شده است و در مرکز سبزی قرار گرفته است. برای ساخت ساقه این گل یک سبخ کباب چوبی یا خلال دندان را داخل برگ پیاز قرار دهید و از آن به عنوان ساقه استفاده کنید.

تزیین سبزی خوردن

این مدل تزیین سبزی خوردن مناسب سفره عقد است. به زیبایی با نان یک پاپیون بزرگ درست شده و تربچه و پیازچه مانند یک دسته گل تزیین شده است.

 

تزیین نان و پنیر و سبزی

چند ایده  برای درست کردن نان و پنیر و سبزی برای مراسمات عقد یا مهمانی عصرانه یا افطار.

 

 

نان و پنیر و سبزی

این نان و پنیر و سبزی برای عصرانه کودکان یا مهمانی عصرانه بسیار مناسب است. کافی است داخل یک نان باگت را خالی کنید و در ظرفی پنیر خامه ای و سبزی خوردن خرد شده و گردو را مخلوط کنید. داخل نان باگت را با خمیر پنیری درست شده پر کنید. سپس آن را برای مدتی در یخچال قرا دهید. بعد از اینکه کمی سفت شد با چاقو آن را به شکل حلقه ای برش بزنید.

نان و پنیر و سبزی

نان سنگک را به شکل گل آفتابگردان برش بزنید. با قابل کوچک شیرینی پزی پنیر ها را قالب بزنید و مرکز نان را  با سبزی خوردن تزیین شده پر کنید.

 

نان و پنیر و سبزی

مانند قبل نان ها را به شکل رول در بیاورید و داخل آن را با سبزی خوردن و تکه ای پنیر پر کنید. می توانید این قیف های نان و پنیر و سبزی را در بشقاب یا در سبد بچینید.

نان و پنیر و سبزی

نان و پنیر و سبزی

تزیین زیبایی ریگر با استفاده از نان و پنیر و سبزی. اینبار برای درست کردن نان رولی از پنی هم استفاده شده و به خاطر چسبندگی پنیر رول ها باز نمی شوند. برای درست کردن این رولت ها از پنیر خامه ای استفاده کنید.

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید