اخبار مد و لباس

مراسم مت گالا 2019 با لباسهای عجیب

لیدی گاگا مراسم مت گالا

مراسم مت گالا 2019 با لباسهای عجیب

مراسم مت گالا مراسم اسکار مد است که در اولین دوشنبه ماه مه انجام شد. این مراسم یکی از بزرگترین رویدادهای مد در جهان به شمار می رود. افراد زیادی از ماه ها قبل اخبار این رویداد را پیگیری می کنند. این خود نشان دهنده میزان اهمیت این رویداد است. سالانه تمام افراد سرشناس و شناخته شده در زمینه مد و موسیقی و هنر در این مراسم جمع می شوند و این شب را جشن می گیرند. هرساله برای برگزاری این نمایشگاه موضوعی مطرح می شود. موضوع اسال یادداشت هایی در زمینه مد بوده است. پوشش های شرکت کنندگان در این دوره با این موضوع بسیار جالب و دیدنی است. این مراسم با فرش قرمز و نمایش لباس های سلبریتی ها و طراحان مد آغاز می شود و در ادامه به بازدید از موزه و صرف شام می پردازند.

تاریخچه مت گالا

این مراسم سالانه در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار می شود. مراسم مت گالا  برای اولین بار در سال 1948 توسط الینور لامبرت برای حمایت از موسسه طراحی لباس  برگزار شد. این مراسم با حضور ثروتمندان انجام شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. بعد از آن هرساله این مراسم تکرار شد.

 

مت گالا

موزه متروپولیتن

موزه هنر متروپولیتن یکی از بزرگترین مجموعه های لباس را از قرن هفدهم تا کنون دارد و این مراسم در ابتدا برای جمع آوری لباسهای تاریخی ایجاد شد اما اکنون با لباسهای عجیب و غریب رو به رو است. به همین دلیل این موزه بیشتر به موزه مد شباهت دارد تا موزه لباسهای تاریخی.

 

مت گالا

میزبان مراسم

این مراسم هرسال توسط دونفر از طرفداران مد میزبانی می شود. امسال لیدی گاگا و هری استایلز میزبان برنامه بودند. تمام برنامه های این مراسم توسط گوچی حمایت شد.

لباسهای شرکت کنندگان در فرش قرمز

چیزی که در تمام دوره های این مراسم مشترک است استایل و لباس خاص شرکت کنندگان است. افراد مشهور شرکت کننده در این مراسم به دنبال نشان دادن لباس خاص خود و حتی معرفی یک سبک جدید هستند. لباسهایی که شرکت کنندگان در این مراسم می پوشند از نوع مدلهای متداولی نیست که افراد در مراسمات از آن استفاده کنند. از شش ماه قبل از برگزاری مراسم تم مراسم توسط موسسه طراحی لباس اعلام می شود. طراحان لباس و سلبریتی های مطرح سینما و موسیقی مطابق با آن لباس خود را طراحی می کنند. لباسهای طراحی شده مطابق با تم اعلام شده اما با طرح های شگفت انگیز است. تم سال 2019 “یادداشت هایی در زمینه مد” بوده است.

 

مت گالا

 

لباس میزبان

میزبانان این دوره مت گالا لیدی گاگا و هری استایلز بودند. هری استایلز یک بلوز حریر با مدل گاوچرانی پوشیده بود. اما لیدی گاگا با لباسی که پوشیده بود حضار را شگفت زده کرد. پیراهن صورتی بنفش با دنباله بلندکه چند نفر با چتر مشکی اورا همراهی می کردند. لباس لیدی گاگا در چند مرحله تغییر کر به پیراهنی بلند و مشکی. این تغییرات برای حضار جالب بود. آرایش این سلیبریتی هم خاص بود. استفاده از مژه های خیلی بلند و دورنگ که از بلندی مژه از صورت او خارج شده بود.

 

لیدی گاگا مراسم مت گالا

لیدی گاگا بایراهن بلند دنباله دار به همراه چند نفر چتر به دست.

 

لیدی گاگا مراسم مت گالا

مژه های بلند و رنگی لیدی گاگا

 

لیدی گاگا مراسم مت گالا

 

 

لباس لیدی گاگا در مراسم مت گالا لباس لیدی گاگا در مراسم مت گالا

تغییرات لباس لیدی گاگا در طول مراسم مت گالا

 

هری استایلز مراسم مت گالا

هری استایلز با لباس گاوچرانی حریر

 

لباس سایر سلیبریتی ها در مراسم مت گالا

 

 

مت گالا

لباس یک دست سفید و نقره ای جی جی حدید در مت گالا

 

مت گالا

لباس عجیب کتی پری در مت گالا که شبیه لوستر بود

 

مت گالا

لباس سیندرلایی زندایا

 

مت گالالباس پریانکا چوپرا در مت گالا

 

مت گالا

ریان مورفی با شنل بلند کارشده با مروارید و سنگ در مت گالا

 

مت گالا

سرنا ویلیامز در مت گالا

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

دیدگاهتان را بنویسید