اخبار مد و لباس

مدل لباس و پوشش هنرمندان در جشن حافظ 98

جشن حافظ 98

مدل لباس و پوشش هنرمندان در جشن حافظ 98

سالیانه رویدادها و مراسمات مختلفی در زمینه بررسی فیلم های سینما و تلویزیون برگزار می شود. یکی از این رویداد های نام آشنا جشن حافظ است. فیلم سازان و هنرمندان تمام سعی خود را برای حضور در این جشن می کنند. چنین جشن هایی که با حضور افراد معروف و هنرمند برگزار می شود دارای حواشی زیادی است. یکی از حواشی مهم و مورد توجه مردم و رسانه ها، نوع پوشش هنرمندان حاضر در مراسم است. مزون داران و طراحان لباس از این فرصت استفاده می کنند و به معرفی لباس ها و مانتو های طراحی شده خود توسط هنرمندان می پردازند. این لباس ها توسط خیاطی ها و مزون های برتر و معروف دوخته می‌شوند. معمولا لباس هنرمندان و سلبریتی ها تاثیر زیادی بر روی ترند سال و مد و فروش لباس ها دارد.

در این مطلب شما مطالبی می خوانید درباره جشن حافظ و نوع پوشش هنرمندان حاضر در این جشن و حواشی به وجود آمده.

علت برگزاری جشن حافظ

جشن حافظ جشنی است که هر ساله برای انتخاب بهترین فیلم  و بازیگر برگزار می شود. تنوع فیلم های به نهمایش در آمده در این جشن بسیار زیاد است. تمام فیلمهای سینمایی نمایش داده شده و فیلم های تلویزیونی هر پنج شبکه و فیلم های نمایش داده شده خانگی، از اول فروردین تا آخر اسفند در این رویداد شرکت می کنند. در آخر فیلم ها توسط 9 داور شامل منتقدان و نویسندگان دنیای تصویر بررسی می شود. علاوه بر جوایز اهدا شده برای فیلم ها از یک چهره تلویزیونی تقدیر می شود. جوایز به همراه تندیس حافظ اهدا می شود.

جشن حافظ 98

اولین بار در سال 1376 توسط علی معلم مدیر مسئول و سردبیر مجله سینمایی دنیای تصویر با حضور هنرمندان و فیلمسازان و کارگردانان برگزار شد. این جشن تا سال 95 هرساله توسط علی معلم برگزار می شد. ایشان در سال 95 بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع کردند.

جشن حافظ سال 1398

بعد از درگذشت علی معلم جشن حافظ توسط همسر ایشان آذر معماریان و پسرش امید برگزار می شود. نوزدهمین دوره جشن حافظ در شامگاه پنجشنبه ۲۰ تیر 98 با خواندن شعر توسط پسر علی معلم در برج میلاد آغاز شد. مجری این مراسن فرزاد حسنی بوده است. بهترین فیلم در این بخش فیلم «متری شیش و نیم»، ساخته سعید روستایی و نوید محمد زاده به عنوان بهترین بازیگر مرد و شبنم مقدمی و باران کوثری به عنوان بهترین بازیگر زن شناخته شدند.

جشن حافظ 98 آذر معماریان

آذز معماریان همسر علی معلم و برگزار کننده مراسم

جشن حافظ 98

فرزاد حسنی مجری مراسم

حواشی خواندنی از جشن حافظ 98

علاوه بر اسامی برندگان در جشن حافظ حواشی زیادی ایجاد شد.حضور هر کدام از هنرمندان و پیشینه و اخبار هنرمندان طی سال گذشته در ایجاد این حواشی موثر بوده است.

خانم گلاب آدینه در این مراسم به پاس فعالیت ها و خدمات هنری مورد تقدیر قرار گرفت. این بانوی هنرمند که این روزها با ازدواج دوباره همسرش مهدی هاشمی در فضای مجازی بسیار دیده شده است. در سخنرانی مراسم، از همسرش به عنوان یکی از اساتیدش در بازیگری تشکر کرد.

جشن حافظ 98 گلاب آدینه

تقدیر از گلاب آدینه

حمید گودرزی یکی دیگر از بازیگران تلویزیون و سینما که در سال گذشته با اجرایش در مسابقه تلویزیونی پنج ستاره در تلویزیون حضور داشتف به همراه همسر جدیدش در این مراسم شرکت کرد. او چند سالی است که از همسر اولش جدا شده است و در این مراسم همسر جدیدش را معرفی کرد.

جشن حافظ 98 حمید گودرزی

حمید گودرزی و همسر جدیدش

یکی دیگر از چهره های جنجالی این مراسم عادل فردوسی پور بود. او به عنوان بهترین چهره تلویزیونی از طرف مردم انتخاب شد. عادل فردوسی پور که با برنامه نود خود را در دل مردم جا کرده بود، در این مراسم از همان بدو ورود بسیار مورد تشویق مردم قرار گرفت. هنگام اعلام اسامی با گفته شدن نام عادل فردوسی پور مردم شروع به تشویق بی امان او کردند و تمام سالن پر شد از صدای تشویق حضار.

 

جشن حافظ 98 فردوسی پور

عادل فردوسی پور چهره منتخب تلویزیونی

لباس هنرمندان در جشن حافظ 98

بخشی که مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد پوشش و لباس هنرمندان محبوبشان است. مدل لباس ها و مانتو هایی که پوشیده می شود می تواند الهام بخش تولید کنندگان و طراحان لباس باشد. عکس هایی را در زیر می بینید که حضور بازیگران را با پوششی مناسب نسبت به سالهای قبل نشان می دهد. امسال دیگر از لباس های عجیب و قریب خبری نبود و تلاش هنرمندان به نشان دادن استایلی شیک و پسندیده بود. حتی نوید محمد زاده که در مراسمات با استایلی متفاوت و عجیب حاضر می شد تیپی رسمی داشت.

 

الهام حمیدی با مانتویی مشابه با لباس جنل مونی در مراسم مت گالا، در مراسم حضور پیدا کند. می توان پوشش الهام حمیدی را از حاشیه های جنجالی مراسم بر شمرد. لباسی که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

برای خواندن مطالب بیشتر درباره مراسم مت گالا 2019 اینجا کلیک کنید.

 

جشن حافظ 98 الهام حمیدی

الهام حمیدی با لباسی مشابه لباس نجنل مونی

امین زندگانی با پوشیدن لباس بلوچی بسیار مورد تحسین سایر هنرمندان قرار گرفت. ای کاش سایر هنرمندان نیز قدم های محکمی در زمینه حفظ سنت و فرهنگ کشورمان بر دارند. امین زندگانی دلیل پوشیدن این لباس را قولی که به یکی از شهروندان کرمانی داده بود بیان کرد.

 

جشن حافظ 98

امین زندگانی در لباس بلوچی به همراه نرگس آبیار

شبنم مقدمی

 

جشن حافظ 98 نوید محمد زاده

نوید محمد زاده و پیمان معادی

جشن حافظ 98 نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست

جشن حافظ 98 لیلا پارسا

لیلا پارسا

جشن حافظ 98 فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی به همراه پسر و عروسش

جشن حافظ 98 مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

جشن حافظ 98 شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

جشن حافظ 98 نرگس آبیار

نرکس آبیار و همسرش

جشن حافظ 98 رویا نو نهالی

رویا نو نهالی

جشن حافظ 98 باران کوثری

باران کوثری

جشن حافظ 98

حسام منظور

جشن حافظ 98

سپیده خداوردی

جشن حافظ 98 بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید