استایل و تیپ, مقاله

تیپ زمستانی شیک و گرم در 10 استایل زیبا

تیپ زمستانی

تیپ زمستانی شیک و گرم در 10 استایل زیبا

1- پالتو شنلی و سارافونی

تیپ زمستانی خود را میتوانید با پالتو شنلی یا سارافونی، جذاب کنید. یکی از شیک‌ترین مدل‌های پالتو برای زمستان در سال‌های اخیر که اتفاقا با استقبال خوبی هم به خصوص در میان خانم‌های جوان روبرو شده، ‌پالتوهای «سارافونی» و پالتوهای «شنلی» در رنگ‌های مختلف هستند.

تیپ زمستانی

 

2- زیرسارافونی پشمی یا بافتنی بلند

زیر‌سارافونی‌های پشمی یا بافتنی آستین ‌بلند، پلیور، شلوار و البته دامن‌های بلند پشمی بهترین گزینه برای تکمیل این پالتوهای سارافونی و شنلی هستند. اگر می‌ خواهید با رنگ سال پیش بروید یک پالتوی سارافونی زرد با زیر سارافونی طوسی به همراه یک نیم‌بوت مشکی یا شتری یک انتخاب شیک و منحصر‌به‌فرد است. استفاده از این موارد تیپ زمستانی شما را بسیار شیک میکند.

3- پالتو با رنگ‌های خنثی

پالتوهایی با رنگ شاد همیشه گرمای خاصی را به استایل شما میبخشد. اگر هم اهل پوشیدن پالتوهای رنگی نیستید یکی از رنگ‌های خنثی و نود مثل قهوه‌ای، گلبهی روشن، نسکافه‌ای، کرم، خاکستری یا مشکی را با یک زیرسارافونی و دامن بلند یا شلوار مشکی، طوسی یا کرم و یک جفت بوت قهوه‌ای، مشکی یا کرم یا طوسی، بسته به رنگ پالتو و کیفتان ست کنید.

تیپ زمستانی

4- پوشیدن لباسی به رنگ سفید

قبلا اگر در فصل زمستان لباسی پوشیده می شد که به رنگ سفید بود در دنیای مد و فشن اشتباه تلقی می شد ولی امروزه یکی از روش های جذابیت، پوشیدن لباس هایی به رنگ سفید است. پوشیدن آیتم هایی مثل شال و کلاه و پالتو و دیگر اکسسوری های سفید رنگ باعث می شود که همه خیال کنند لباس های شما گران قیمت است و این یکی از راه های جذاب تر به نظر رسیدن شما می باشد. برای اینکه استایل شما زیباتر دیده شود بهتر است برای تمیز نگه داشتن لباس و کفش سفید خود دقت بسیاری داشته باشید. هرچقدر لباس شما تمیزتر باشد به همان میزان جذابیت استایل شما بیشتر میشود. بهتر است بدانید که امسال بوتهای بلند سفید نیز بسیار پرطرفدار هستند.

5- پوشیدن کت های جیر

کت همیشه استایل خانمها را جسورانه تر و جذاب تر نشان میدهد. استفاده از کت های جیر مخصوصاً کت‌هایی که کمی کوتاه هستند در شیک بودن استایل شما بسیار موثر است. در مورد کت های کوتاه بهتر است به سراغ مدل هایی که آستر پشمی و یا تدی دارند بروید و به این طریق تیپ خود را امروزی تر کنید.

 

6- استفاده از کمربند بر روی پالتو

برای اینکه بتوانید زیبایی استایل خود را به همه نشان دهید بهترین کار این است که از یک کمربند بر روی پالتوی خود استفاده کنید. زمانی که از یک کمربند بر روی پالتوی خود استفاده می کنید این کار باعث می شود خط کمر شما بهتر دیده شده و اندام شما کشیده تر و متناسب به نظر برسد. آندسته از افرادی که قد کوتاهی دارند بهتر است از کمربند های باریک تر کمک بگیرند و قد خود را بلند تر از آنچه که هست نشان بدهند بنابراین در استایل خود کمربندهای مناسب را فراموش نکنید. برخی از خانم ها نمی دانند که چه کت هایی را می توانند بی دغدغه در فصل سرد بپوشند. ما در کانال تلگرام ست لباس چند مدل از این کت ها را معرفی می کنیم تا با انتخابی خوب به استایلی شیک و زیبا دست پیدا کنید.

7- کت هایی با طرح شطرنجی

یکی از طرحهای بسیار پرطرفدار و ترند شده امسال در دنیای مد و فشن استفاده از طرح‌های شطرنجی در لباس‌ها می‌باشد. تمامی خانم ها با هر سلیقه ای می توانند برای جذابیت بیشتر از کت ها و پالتوهایی که طرح شطرنجی دارند استفاده کنند. این پالتو ها برای یک استایل کلاسیک بهترین گزینه به شمار می روند.

8-کت های یقه خز زنانه

در روزهایی که هوا بسیار سرد است می توانید از کت های زنانه ای که یقه خز دارند استفاده کنید. این کت ها به علت سنگینی ای که دارند حسابی گرم بوده و موجب جذابیت شما خواهد شد.

9- پالتو فوتر بلند

از محبوب ترین لباس هایی که همیشه و همیشه طرفدار دارد، پالتو فوتر می باشد. در عین سادگی می تواند جذابیت شما را دو چندان کند. پارچه فوتر به دلیل ایستایی مناسب، به خوبی روی تن شما می نشیند و خوش فرم می باشد. فقط توجه کنید که این لباس مخصوص فصل پاییز و زمستان است.

تیپ زمستانی

10- کیف سفید

احتمالا گزینه اول شما هم برای انتخاب رنگ کیف، مشکی و قهوه ای هست. بخصوص در فصل سرما! خیلی از افراد علاقه ای به داشتن یک کیف سفید یا رنگ روشن ندارند ولی کیف سفید می تواند یک انتخاب غیرقابل پیش بینی برای فصل پاییز و زمستان باشد. همراه داشتن یک کیف دستی یا ساک دستی سفید در فصل پاییز شما را رسمی تر و جدی تر نشان میدهد بخصوص اگر می خواهید آن را با یک تکه از لباس، مثل شال با پالتو ست کنید.

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید