اخبار مد و لباس

بهترین و برترین مزون های لباس عروس در تهران

برترین مزون های لباس عروس

بهترین و برترین مزون های لباس عروس در تهران

دوگزینه برای عروس خانم ها خیلی مهم است. یکی لباس عروس و دیگری آرایشگاه. اولین قدم برای برگزاری عروسی پیدا کردن لباس عروس زیبا و مناسب است. وقتی عروس وارد مراسم می شود اولین چیزی که به چشم می آید لباس عروس است. برخی لباس عروس را اجاره می کنند و بعضی به دوخت لباس عروس علاقه دارند. دوست دارند اولین کسی باشند که لباس عروس را بر تن می کند. برای اینکه لباس عروس زیبایی داشته باشید باید خیاطی ماهر لباستان را بدوزد.مزون های زیادی برای دوخت لباس عروس در تمام نقاط شهر وجود دارد. شناخت برترین مزون لباس عروس نیازمند تحقیق و پرسش است. بعضی ها هم از خیاط های آشنا کمک می گیرند.

اگر به دنبال دوخت لباس عروس توسط مزون ها هستید حتما این بخش را مطالعه کنید. این متن به شما کمک می کند برترین مزون های لباس عروس تهران را بشناسید و نکاتی را به شما می گوید که در انتخاب درست به شما کمک می کند.

نکاتی درباره انتخاب برترین مزون های لباس عروس

تعیین بودجه

اولین قدم تعیین بودجه است. با مشخص کردن بودجه ای که برای تهیه لباس عروس مشخص کرده اید محدوده ای که برای پیدا کردن مزون می روید مشخص می شود. قیمت لباس عروس در نقاط مختلف شهر با یکدیگر متفاوت است. حتی اکسسوری ها و تاج و تور مد نظر شما با تغییر بودجه تغییر خواهد کرد.

انتخاب مدل

حتما قبل از مراجعه به برترین مزون های لباس عروس مدلی را که برای لباس عروس در نظر دارید  انتخاب کنید. منظورم این نیست که یک مدل ژورنالی را انتخاب کنید و تمام مزون ها را به دنبال آن بگردید بلکه منظورم این است حدود مدل لباس را بدانید. مثلا دامن پفی یا ماهی، کار شده یا ساده، دانتل یا پارچه، دکلته یا آستین دار. با مشخص بودن مدل لباس راحتر آن را در مزون ها پیدا می کنید. بسیاری از برترین مزون های لباس عروس که سراغشان می روید سبک ویژه ای برای دوخت لباس دارند که می توانید آن سبک را با مدل انتخابی خود مقایسه کنید.

مدل های آماده را ببینید

در هر مزونی تعدادی لباس آماده وجود دارد اگر برای دوخت لباس بهه این مزون ها مراجعه می کنید لباس ها را دقیق بررسی کنید. جنس و کیفیت پارچه به کار برده شده، دوخت لباس مخصوصا در قسمت زیپ و وصل کردن اپلیکه ها و سجاف ها، جنس سنگها و مواد به کار برده شده برای تزیین لباس، نوع دوخت تزیینات لباس، اینها نکاتی است که بسیار مهم است چون در نهایت لباس شما هم به همان صورت دوخته می شود.

قصد اجاره دارید یا خرید

اجاره لباسها معمولا به صرفه تر از دوخت لباس است چون شما مجبور می شوید برای خرید لباسی که برای یک شب پوشیده می شود قیمت بالایی پرداخت کنید. با این حال خیلی ها دوست دارند لباس عروسشان را یادگاری نگه دارند. برخی مزون ها فقط لباس عروس می فروشند و اجاره نمی دهند بعضی مزون ها نیز مدل لباسی را که انتخاب کرده اید مطابق سلیقه شما و اندازه شما می دوزند و فقط به شما اجاره می دهند به این صورت شما هم لباسی را که دوست داشته اید می پوشید و هم هزینه بالایی برای خرید آن پرداخت نمی کنید.

خیاط و طراح لباس حرفه ای داشته باشد

برترین مزون های لباس عروس طراحان حرفه ای لباس نیز دارند که شما را در انتخاب لباس مناسب راهنمایی می کنند و یا لباسی متناسب با اندام و ظاهر شما طراحی می کنند. آنها حتی می توانند شما را در انتخاب پارچه مناسب نیز راهنمایی کنند. وجود یک خیاط حرفه ای که به طور تخصصی کار لباس عروس انجام می دهد می تواند شما را به خواستان برساند. لباسی که نهایتان از چنین مزونی تحویل می گیرید بسیار زیبا و برازنده و شیک خواهد بود و به مدل ژورنالی مورد نظرتان نزدیکتر خواهد بود.

خوش قول باشد

خوش قولی بسیار مهم است. این که خیاط لباس را به موقع به شما تحویل دهد و شما را دچار استرس و نگرانی نکند بسیار اهمیت دارد. تاریخ تحویل لباس عروس را حداقل دو هفته قبل از عروسی تعیین کنید تا زمان کافی داشته باشید ایرادات لباس را رفع کنید. در صورتی که  زمان پرو و دوخت لباس عروس نزدیک عروسی باشد شاید لباسی که تحویل می گیرید با لباسی که در نظر داشته اید خیلی فرق کند و شما مجبور به پوشیدن لباسی باشید که دوستش ندارید. حتما از کسانی که قبلا به مزون مورد نظر سفارش لباس داده اند در باره خوش قولی خیاط سوال بپرسید.

برترین مزون های لباس عروس تهران کدامند؟

مزون ها و مراکز خرید لباس عروس زیادی در شهر تهران وجود دارد که مدلهای متنوعی را در آنها می بینید. این تنوع هم می تواند به شما در انتخاب بهترین مدل لباس عروس کمک کند و هم می تواند موجب سر در گمی شما شود. با این حال سر زدن به این مراکز دید خوبی در انتخاب یک مدل به روز  به شمامی کند.

مراکز خرید لباس عروس در تهران

مراکز مختلفی برای خرید لباس عروس وجود دارد که حتی برخی از برترین مزون های لباس عروس را می توانید آنجا پیدا کنید. اینکه کدام مرکز را برای خرید یا اجاره لباس عروس انتخاب کنبد به بودجه شما بستگی دارد. اگر قیمت لباس برایتان مهم نیست و فقط به دنبال یک جنس تک هستید به مراکزی که در ونک و فرشته و پاسداران هست سر بزنید. بسیاری از برندهای لبای عروس را در این مراکز پیدا می کنید. میر داماد و خیابان محسنی یکی دیگر از مراکزی است که لباس ههای شیک و با قیمت بالا دارد.

اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و در عین حال لباس شیکی تهیه کنید می توانید به بازار جمهوری و امیر اکرم مراجعه کنید . لباس عروس های شیک و متنوعی در این مراکز پیدا می کنید که قیمتی پایین تر از مراکز شمال شهر دارد. با این حال در این مراکز نیز قیمت های لباس از یک مزون به مزون دیگر فرق می کند. با اینکه قیمت لباس به کار دست و جنس پارچه لباس بستگی دارد ولی اگر کمی بگردید کمی توانید لباسی شیک با قیمت مناسب تر پیدا کنید.

اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید می توانید به مزون های جنوب شهر بروید. در این مزون ها حتی می توانید لباسی پر کار را با قیمت خیلی پایین تر پیدا کنید. از دیگر مراکز لباس عروس در تهران می توان به کوچه برلی و کوچه رفاهی و سرسبیل و حسن آباد وعبد آباد نیز اشاره کرد.

مزون هستی

یکی از برترین مزون های لباس عروس در جمهوری مزون هستی است. این مزون به مدیریت خانم رهبر اداره می شود. دوخت تمیز و شیک این مزون را جزء برترین مزون های لباس عروس تهرانم قرار داده است. می توانید مدل لباس عروس خود را انتخاب کنید و با اطمینان کامل دوخت ان را به مزون هستی بسپارید. مزون هستی یکی از حرفه ای ترین مزون های لباس عروس تهران است.

 

برترین مزون های لباس عروس مزون هستی

مزون پیفون

مزون پیفون یکی از برترین مزون های لباس عروس در تهران است که توسط آقای علی پیفون اداره می شود.شعبه مرکزی این مزون در ونک است. برند های مختلف ترک و ایتالیا و فرانسوی را در این مزون می توانید پیدا کنید. اگر برند لباس عروس برایتان مهم است به این مزون سر بزنید و از مدل های مختلف این مزون دیدن کنید. این مزون دوخت لباس عروس و لباس شب را نیز انجام می دهد. پس اگر مدل خاصی را در نظر دارید و می خواهید یک تیم حرفه ای لباسی شبیه به آن مدل را برایتان بدوزد به این مزون مراجعه کنید.

برترین مزون های لباس عروس مزون پیفون

مزون تاج محل

مزون تاج محل یکی از وارد کننده های لباس عروس از برترین برندها می باشد. این مزون توسط آقای صمد پور اداره می شود و دارای چهار شعبه در تهران می باشد. برندهای  ترکیه ای لباس عروس مانند کانویچه، اومر اوزر، میراکل ورد، نارین مُدا و برند های اروپایی مانند نایتلی، دیون، آلیشو و نویا  را می توانید در این مزون ببینید.

 

برترین مزون های لباس عروس مزون تاج محل

مزون اقبال

یکی از برترین مزون های لباس عروس تهران است که سعی می کند به روز ترین مدلها را ارائه دهد. شما می توانید ژورنالهای به روز لباس عروس را در این مزون پیدا کنید. مشاوران این مزون به شما در انتخاب لباس عروس مناسب کمک خواهند کرد. شما حتی می توانید تور و تاج مناسب با لباس خود را نیز انتخاب کنید. استفاده از پارچه و متریال با کیفیت و درجه یک را در این مزون پیدا می کنید.

 

برترین مزون های لباس عروس مزون اقبال

مزون تاج هاوس

این مزون تولید کننده لباس عروس نیز ولی اکسسوری و وسایلی را تولید می کند که تمام عروس ها به ان احتیاج دارند. لباس عروس به تنهایی نمی تواند در زیبایی شما موثر باشد شما نیاز به وسایل دیگری دارید تا زیبا تر دیده شوید. کار این مزون تولید انواع تور و تاج و ریسه های موی سر و شنل است. شما بسته به مدل مو و چهره خود می توانید تاج و ریسه مو انتخاب کنید. حتی برای انواع مراسمات عقد و عروسی انتخاب های مختلفی دارید. حتی متناسب با فصل می توانید شنل انتخاب کنید. تاج های نگینی و تاج گل و کلاه فرانسوی و حتی دستکش های زیبای عروس را می توانید در این مزون بیابید.

برترین مزون های لباس عروس مزون تاج هاوس

مزون فلاویا

مزون فلاویا نماینده رسمی چند برند ترکی لباس عروس در ایران است. برندهای ترکیه ای لباس عروس و لباس شب white house و sayeha moda و تاج کنزو را رد این مزون می توانید پیدا کنید. این مزون در سعادت آباد قرار دارد. اگر طرفدار لباس عروس های ترک هستید این مزون را انتخاب کنید و از مدلهای متنوع لباس عروس های ترک دیدن کنید.

برترین مزون های لباس عروس مزون فلاویا

مزون فابرا

یکی از برترین مزون های لباس عروس در تهران مزون فابرا است می توان این مزون را یکی از بهترین ها معرفی کرد. این مزون توسط خانم ابراهیمی در سعادت آباد اداره می شود. مزون فابرا دارنده ی گواهینامه کیفیت ISO 9001 از شرکت توف آلمان می باشد. این مزون کادری مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی و دوخت لباس دارند. لباس ها با متد ایتالیایی دوخته می شود. علاوه بر لباس عروس لباس مجلسی و مانتو مجلسی نیز دوخته می شود. این مزون در تحویل لباس بسیار خوش قول می باشد و لباس شما را سر وقت با کیفیت عالی تحویل می دهد. این مزون در گذشته با نام دی تو دی فعالیت می کرده است.

برترین مزون های لباس عروس مزون فابرا

مزون رویال

یکی دیگر از برترین مزون های لباس عهروس مزون رویال است. این مزون توسط آقای امیرحسین عبدی اداره می شود. کادری تحصیل کرده و حرفه ای باعث شده کاری را که سفارش می دهید کاملا شبیه به نمونه ژورنالی باشد. مزون رویال اولین مزون لباس عروس دارنده  استانداردهای بین المللی ایزو 9001 و 10002 می باشد. این مزون با اراءه عکس های لباس دوخته شده و نمونه ژورنالی امکان مقایسه را به شما می دهد تا از کیفیت و نوع دوخت اطمینان حاصل کنید.

لباس های دوخته شده توسط این مزون به لباس های بدون پرو معروف است. لباس آماده شده برای پرو درواقع لباس آماده شده است که فقط کارهای تزیین روی آن باقی مانده است. شما با سفارش دوخت لباس به این لباس از رفت و آمد چندین باره برای پرو راحت می شوید. پارچه های مورد استفاده برای دوخت لباس عروس از پارچه های با کیفیت ترک و فرانسه است.

برترین مزون های لباس عروس مزون رویال

 

مزون B.A

یکی از مزون های لاکچری در جردن  مزون B.A است. این مزون لباس عروس های فاخر با قیمت های بالا تولید می کند. این مزون توسط بهاره عامری طراح بین المللی لباس اداره می شود. قیمت های لباس های این مزون مطابق با منطقه قیمت های بالایی است. این مزون طرح های متنوعی در زمینه لباس های عروس و نامزدی و مجلسی و حتی لباس های ساقدوش متناسب با لباس عروس را می توانید سفارش بدهید . پیشنهادات خوبی برای لباس عروس و ساقدوش به شما اراءه خواهد داد. تمام متریال و پارچه های مورد استفاده در این مزون خارجی می باشد و بسیار با کیفیت است. این مزون سابقه صادرات لباس به خارج از کشور را نیز داشته است.

 

برترین مزون های لباس عروس مزون BA

 

مزون ژاو

یکی دیگر از مزون های لاکچری در تهران مزون ژاو است که در تجریش قرار دارد. این مزون توسط بهنام صادقی اداره می شود. تمام کارهای موجود در این مزون توسط کادر حرفه ای این مزون طراحی و دوخته شده است. این مزون دارای اکسسوری لباس عروس و تور و تاج نیز می باشد. این مزون یکی از لوکس ترین مزون های تهران می باشد و لباس های شب و عروس بی نظیری طراحی می کند که البته قیمت های بالایی دارد. کیفیت پارچه و متریال مورد استفاده بسیار خوب است.

 

برترین مزون های لباس عروس مزون ژاو

مزون سیترا بکایی

یکی دیگر از مزون های لوکس و لاکچری مزون سیترا بکایی است . این مزون وارد کننده انواع برندهای اروپایی و آمریکایی است. سفارش دوخت لباس به این مزون توسط طراحان حرفی پیگیری می شود. لباس های خاص و تک این مزون زبانزد است. این مزون در منطقه الهیه قرار دارد. اگر قیمت لباس برایتان مهم نیست و فقط به دنبال یک لباس تک و شیک می گردید این مزون مناسب شماست. با لباسهای این مزون در مراسم خواهید درخشید. با وجود قیمت های بالای این مزون اما طرفداران خاص خودش را دارد و جزء برترین مزون های لباس عروس در تهران به شمار می آید.

برترین مزون های لباس عروس مزون سیترا بکایی

 

مزون پرنسس

یکی دیگر برترین مزون های لباس عروس در تهران مزون پرنسس است. این مزون توسط خانم افشار مدیریت می شود. ایشان دوره های طراحی و دوخت را در بهترین مراکز آموزشی دنیا گذرانده است. مزون ایشان در منطقه میرداماد واقع شده است. یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین لباس ها را می توانید از این مزون تهیه کنید. این مزون سابقه طولانی در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس دارد پس با خیال راحت به این مزون سفارش دوخت لباس بدهید.

برترین مزون های لباس عروس مزون پرنسس

مزون رد کارپت

یکی دیگر از برترین مزون های لباس عروس منطقه پولدار نشین تهران مزون رد کارپت است. این مزون در منطقه اقدسیه قرار دارد. این مزون لاکچری و شیک جزء ده مزون برتر در تهران به شمار می رود. این مزون سابقه طولانی در ارائه لباس عروس و لباس مجلسی شیک دارد. علاوه بر تولیدات مزون رد کارپت می توانید لباس های برند را نیز در این مزون پیدا کنید. برندهایی مانند تونی بولز, جووانی ونینا کناچی در این مزون یافت می شود.  کارهای این مزون برای افرادی که ساکن شمال تهران هستند شناخته شده است. این مزون بیشتر در زمینه تولید لباس مجلسی فعال است.

 

برترین مزون های لباس عروس مزون رد کارپت

مزون بلندی

این مزون در زمینه تولید لباس عروس و مانتو و لباس مجلسی فعال است. این مزون در زعفرانیه فعال است و در مرکز خرید پالادیوم نیز حضور دارد. علاوه بر لباس اکسسوری های زیبا و شیکی نیز برای لباسهایتان می توانید تهیه کنید. این مزون توسط خانم محبوبه بلندی اداره می شود. ایشان را می توان یکی از طراحان لباس عروس پوشیده به شمار آورد. ایشان با حضور در نمایشگاههای اروپایی سعی در نشان دادن طرحی ایرانی از لباس عروس ارائه دهند. لباس های تولید شده به دلیل استفاده از پارچه و متریال خارجی دارای کیفیت بالایی است. ایشان با تسلط بر طراحی و الگو سازی توانسته اند لباس های شیک و زیبایی تولید کنند و در تهران مدل لباس های ایشان طرفداران زیادی دارد.

برترین مزون های لباس عروس مزون بلندی

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید