آموزش خیاطی

آموزش پیراهن کودک دخترانه همراه الگو

آموزش پیراهن دخترانه جدید با الگو

آموزش دوخت پیراهن دخترانه جدید و زیبا را میتوانید دراین پست آموزشی ببینید. اگر دوست داشته باشید برای کودک خود پیراهن بدوزید باید ابتدا الگو بالاتنه کودک را آماده کنید و بعد این آموزشها را مرحله به مرحله روی آن پیاده کنید.

در این اموزش خیاطی شما خواهید دید که چطور میتوانید با استفاده از یک الگو آماده یک پیراهن کودک دخترانه شیک را برای خود و یا دوستانتان بدوزید.

برای تهیه الگو آماده کودک اینجا کلیک کنید.

با کلیگ روی پست اینستاگرام زیر میتوانید این آموزش را در اینستاگرام دنبال کنید و مستقیما از مربی سوالات خود را بپرسید.

View this post on Instagram

سلااام امروز آموزش پیراهن تابستونی کودک داریم. طبق مراحل زیر عمل کنید: ?الگوی اولیه را رسم کرده و قد سارافون را اضافه می کنیم گشادی لازم را به حلق داده و یقه را طراحی می کنیم. ?خط برش و خط سجاف را رسم می کنیم. خط برش بین خط سینه و کارور الگو را جدا کرده و سجاف هارو کپی می کنیم ? قسمت بالای برش به صورت دولایه برش ودوخته می شود. (سجاف یقه قلفتی دوخته شده) ?جلو و پشت را به 4 قسمت مساوی تقسیم می کنیم.( شماره گذاری شود ) ? اندازه پهلوها باید برابر باشد. ?پهلوها را به هم چسابنده و الگوی شماره ۱ را مطابق شکل کپی می کنیم. ?جلو وپشت را به سه قسمت کرده و مابین هرقسمت و در پهلو حدود ۵ سانت اوازمان می دهیم. تعداد محل اوازمانها و مقدار اوازمان دلخواه می باشد. ?برای طبقه دوم از خط مشکی بین قسمت ۱ و ۲ حدود ۵ سانت بالا رفته و خط موازی با خط مشکی رسم می کنیم .( خط قرمز ) قسمتی رنگی را کپی کرده و اوازمان می دهیم. ( مانند الگوی شماره ۱ ) ? برای طبقه ۳ و ۴ نیز همین مراحل را تکرار می کنیم. ?ابتدا درزهای پهلوها دوخته شده و سپس هر طبقه در محل خود دوخته می شود. ?? می توان محل وصل هر طبقه را برش ایجاد کرده و والانها را لای برشها وصل کرد. ( دلخواه ) در وسط پشت زیپ دوخته میشود. #لباس_کودک#دختر#دخترونه#خیاطی#پیراهن#لباس#آموزش_خیاطی

A post shared by ?لباس | خیاطی ? (@olgo_honarane) on

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید