استایل و تیپ

کفش مناسب با هر مدل دامن کدام است؟

کفش مناسب با هر مدل دامن

کفش مناسب با هر مدل دامن کدام است؟

برای داشتن استایل خوب و مناسب نیاز دارید اطلاعاتی در رابطه با چیز هایی که می پوشید بدست بیاورید. شما با داستن برخی نکات می توانید استایل مناسب خود را پیدا کنید. هر فردی بنا بر فرم اندام و اندازه قد و رنگ پوست می تواند استایل متفاوتی داشته باشد. شما اولین کاری که مخی کنید لباسی  کهمی خواهید بپوشید را آماده می کنید. در انتخاب لباس باید به تناسب رنگ و مدل لباسها دقت کرد. نکته بعدی که به سراغش می روید اناخاب کفش است. علاوه بر این که باید رنگ کفش با رنگ لباس شما هماهنگی داشته باشد، مدل آن هم باید مناسب با لباسی باشد که قصد دارید بپوشید. چند نکته مهم در انتخاب کفش وجود دارد مطلب زیر را بخوانید.

 

کفش متناسب با هر مدل دامن

اگر قصد پوشیدن دامن را دارید به نکات زیر برای انتخاب کفش مناسب توجه کنید. قد دامن ها و مدل آنها با هم فرق می کند.. بسته به مدل و قد دامن یکی از گزینه های معرفی شده را انتخاب کنید.

مدل کفش مناسب با هر مدل دامن

 

1- دامن مینی تا روی ران

برای دامن های مینی که اندازه آنها تا روی ران است تنگ باشند یا گشاد چند گزینه برای انتخاب پیش رو دارید. هر مدل کفشی که بخواهید می توانید با این مدل دامن بپوشید. کفشهای کالج یا پاشنه یه سره و صندل. همچنین در زمستان می توانید از بوت کوتاه تا مچ پا یا ساق بلند استفاده کنید. به دلیل اینکه پا کاملا مشخص است می توانید در زمستان از بوت های ساق بلند هم استفاده کنید. تنها کفشی که مناسب این مدل دامن نسیت کتانی و پاشنه بلند است. به همراه دامن مجاز به پوشیدن کتانی نیستید و کفش پاشنه بلند ظاهری رسمی تر دارد.

بوت بلند: بله

بوت کوتاه: بله

کفش پاشنه بلند: خیر

کفش پاشنه کوتاه: بله

صندل: بله

کفش کالج : بله

2-دامن مینی تا روی زانو

برای دامن های مینی که بلندی آن تا روی زانو میرسد هم تنوع بالایی برای انتخاب کفش وجود دارد.شما تمام مدل کفش هایی را که برای دامن مینی کوتاه می توانستید بپوشید برای این مدل دامن هم می توانید استفاده کنید.

بوت بلند: بله

بوت کوتاه: بله

کفش پاشنه بلند: خیر

کفش پاشنه کوتاه: بله

صندل: بله

کفش کالج : بله

3-دامن فون کوتاه تا روی زانو

به همراه دامن فون ساده و تنگ که بلندی آن تا روی زانو می رسد می توانید تمام مدل های کفش به جز صندل را بپوشید. به همراه این مدل دامن می توانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.. این مدل دامن ظاهری رسمی تر دارد به همین دلیل پوشیدن کفش پاشنه بلند گزینه بهتری است. به همین دلیل پوشیدن صندل پیشنهاد نمی شود.

بوت بلند: بله

بوت کوتاه: خیر

کفش پاشنه بلند: بله

کفش پاشنه کوتاه: بله

صندل: خیر

کفش کالج : بله

4- دامن فون تا زیر زانو

به همراه این مدل دامن شما هنوز می توانید از بوت ساق بلند استفاده کنید اما دیگر نمی توانید از کفش های کالج یا کفه تخت استفاده کنید. هم جنین استفاده از بوت های ساق کوتاه تا مچ پا مناسب نیست.

بوت بلند: بله

بوت کوتاه: خیر

کفش پاشنه بلند: بله

کفش پاشنه کوتاه: بله

صندل: خیر

کفش کالج :خیر

5- دامن تا زیر زانو

برای دامن های آزادی که بلندی آن تا زیر زانو است گزینه های کمتری برای انتخاب دارید. از کفشهای بندی تابستانه و کالج و کفه تخت نمی توانید استفاده کنید. در فصل تابستان از کفشهایی که جلوباز هستند استفاده کنید.

بوت بلند: بله

بوت کوتاه: خیر

کفش پاشنه بلند: بله

کفش پاشنه کوتاه: بله

صندل: خیر

کفش کالج :خیر

6- دامن ماکسی بلند

اگر دامن شما مدل ماکسی بلند است بهتر است بدانید با انتخاب این دامن گزینه چندانی برای انتخاب باقی نمی ماند. به دلیل قد بلند دامن که ملنع از دیده شدن پاهای شما می شود دیگر نمی توانید از بوت های بلند استفاده کنید. این مدل دامن برای فصل تابستان بسیار مناسب است شما می توانید آن را به همراه صندل بپوشید. این مدل دامن بیشتر حالت راحتی دارد و کفش پاشنه بلند برای آن مناسب نیست مگر اینکه بخواهید از آن در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.شما آزادید در این مورد از کفش پاشنه تخت و یا کفش تابستانه بندی استفاده کنید.

وت بلند: خیر

بوت کوتاه: خیر

کفش پاشنه بلند: خیر

کفش پاشنه کوتاه: بله

صندل: بله

کفش کالج :بله

 

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد بعد از انتخاب دامن خود می توانید به راحتی کفش مناسب با آن را انتخاب کنید و استایل مناسب خود را بسازید. علاوه بر مطالب گفته شده مراسم یا میهمانی که می خواهید حضور پیدا کنید نیز در انتخاب مدل دامن و کفش موثر است. مطمینا در مجالس و جشن ها یا میهمانی های رسمی از صندل یا کفش بند دار استفاده نمی شود. ویا در پیاده روی به همراه دوستانتان یا قدم زدن کنار ساحل نمی توان کفش پاشنه بلند پوشید.

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهی در مورد “کفش مناسب با هر مدل دامن کدام است؟

  1. مینا گفت:

    سلام و تشکر بابت مقاله خوبتون؛
    من میخوام یک صندل زنانه چرمی تهیه کنم، داخل یک راهنما خوندم صندل باید کمی پاشنه داشته باشه تا به پا آسیب نرسه درسته؟‍!

    1. admin گفت:

      سلام با تشکر از نظر شما دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید