زیبایی و سلامت, مقاله

چگونه در 15 روز 8 کیلوگرم وزن کم کنیم؟

رژیم غذایی

کاهش وزن

این رژیم  15 روزه به شما کمک مبکند وزن خود را کاهش دهید و بدن خود را از سموم پاک کنید . در این رژیم غذاهایی با قند بالا و مواد مغذی پایین را حذف میکند. این رژیم نه تنها به شما کمک میکند که وزن اضافی خود را از دست بدهید بلکه از مواد مغذی برای عملکرد مناسب بدن خودنیز استفاده کنید . با این برنامه در هر روز شما 5 وعده غذایی خواهید داشت که به شما کمک میکند اشتهای خود را مهار کنید و در نتیجه با داشتن سایز ایده آل، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید .

در واقع،خوردن مکرر میتواند نقش مهمی در کاهش وزن داشته باشد و از مشکلات سلامتی جلوگیری کند. به عنوان مثال ، داشتن پنج  وعده در روز کلسترول و قند خون شما را بهبود میبخشد.

صبحانه مغذی

حقیقتی در باره کاهش وزن

بسیاری میخواهند به سرعت وزن کم کنند اما آمادگی لازم را ندارند و بعد از کمی تلاش امید خود را از دست میدهند ، کم کردن مقادر زیاد وزن در مدت کم امکانپذیر است و میتوانید افراد زیادی را ببینید که اینمار را انجام داده اند اما تعداد کمی از انها وزن خود را حفظ کرده اند .

حقیقت این است که کسانی سریعوزن از دست میدهند با سرعتی بشتر وزن از دست داده شان را بازیابی میکنند از دست دادن 0.5 تا  2 کیلو گرم در هفته سلامت شما را به خطر نمی اندازد.

کم کردن وزن تدریجی کلید جلوگیری از چاقی بیشتر است

برای از بین بردن سریع وزن اضافی چسبیدن به رژیم غذایی کافی نیست. شماهمچنین باید برای سوزاندن کالریفعال بمانید . شما باید ورزش کنید ، پیاده روی سریع انجام بدهید و به طور کلی تحرک داشته باشید . حتی کارهایی مثل تمیز کردن و انجام خرید به شما کمک میکنند کالری اضافی ای که در طول روز مصرفف کرده اید از بین ببرید . در کل شما نباید کاملا به رژیم خود اعتماد کنید و در عوض آن را با فعالیت بدنی متعادل کنید.در اینجا تعدادی از تمریناتی که میتوانید در منزل انجام بدهید میبینید

 

 

 

اسموتی سبز

پیشنهاداتی برای رژیم 15 روزه شما

اگر هدف اصلی شما حذف فست فود و شکر اضافی است این رژیم 15 روزه به تنهایی کافی خواهد بود .با این حال،اگر میخواهید نتایج اضافی ای مانندکاهش وزن ببینید نباید فقط به رژیم اکتفا کنید .

ابتدا باید ورزش هوازی را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

اگر کاهش وزن دربرنامه تان دارید باید مقدار کالری سوزانده شده تان از کالری دریافتی بیشتر باشد .

نوشیدن آب به اندازه نیاز بدن مهم است . به طور متوسط هر بزرگسال باید حداقل 2 لیتر آب بنوشد .

مهمتر از همه ، اگر مشکل گوارشی دارید ،قبل از شروع رژیم 15 روزه با پزشک و متخصص تغذیه خود مشورت کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

[table id=2 /]

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید