استایل و تیپ

مدل لباس برای ساقدوش های کودک در جشن عروسی

ساقدوش های کودک

مدل لباس برای ساقدوش های کودک در جشن عروسی

امروزه در تمام عروسی ها از ساقدوش استفاده می شود. ساقدوش ها عنصر مهمی در عکاسی و فیلمبرداری هستند. برخی عروس و داماد ها از دوستانشان به عوان ساقدوش استفاده می کنند و برخی دیگر دوست دارند از ساقدوش های کودک در مراسم عروسی استفاده کنند. حضور کودکان در عروسی مانند فرشتگان کوچکی می ماند که فضای عروسی را زیبا تر می کند. توجه داشته باشید از کودکان خیلی کوچک استفاده نکنید چون انها زود خسته می شوند. حضور کودکان به عنوان یک ریسک در عروسی به حساب می اید چون نمی توان آنها را هماهنگ کرد و غیر قابل پیش بینی هستند.

رنگ لباس ساقدوش کودک

رنگ هایی که برای لباس کودکان استفاده می شود معمولا رنگ های روشن است. اگر از لباس های رنگی می خواهید استفاده کنید و با خیاطی آنها را بدوزید رنگهای بژ و گلبهی و پاستیلی انتخاب های خوبی هستند. لباس سفید هم گزینه خوبی می تواند باشد. اگر ساقدوش ها فقط کودک هستند کمی توانید از رنگ سفید استفاده کنید و اگر افراد بزرگ سال و کودک به همراه هم به عنوان ساقدوش حضور دارند از لباس های رنگی استفاده کنید.

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

جنس پارچه

پارچه های پرکار برای لباس ساقدوش کودک چندان مناسب نیست. دامن پر چین و پف دار تور با بالاتنه تزیین شده با کیپور ساده یا اپلیکه گزینه خوبی است. فقط کافی به اندازه لازم تور داشته باشید. گاهی اوقات از پارچه های ساتن برای دوخت لباس کودک استفاده می شود. دامن های پفی و اسکارلت با استفاده از پرچه ساتن زیبا خواهد شد.

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

دامن بلند یا کوتاه

اگر از کودکان کم سن به عنوان ساقدوش استفاده می کنید بهتر است دامن لباس کوتاه باشد. دامن بلند به زیر دست و پای کودک می رود و ممکن است زمین بخورد. اگر کودکان بزرگتر هستند و می توانند لباس بلند را کنترل کنند می توانید از دامن های پفی استفاده کنید. برای استفاده از دامن دنباله دار هم باید دقت کنید. معمولا دامن دنباله دار کودکان را اذیت خواهد کرد.کودکانبا استفاده از این دامن ها نمی توانند به راحتی در کنار یکدیگر حرکت کنند.

 

ساقدوش های کودک

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

شما می توانید از دامن هایی که جدا می شوند نیز استفاده کنید . برای طبیعت کودکان دامن کوتاه بپوشند و برای سالن از دامن بلند استفاده کنند.

استفاده از بال فرشته

بالهای فرشته به همراه لباس پفی عروس معصومیت چهره کودکان را بیشتر می کند. می توانید خودتان این بالها را آماده کنید و به پشت لباس کودک بچسبانید. با استفاده از پر های طبیعی و یا تور به راحتی می توانید این بالهای زیبا را بسازید.

 

ساقدوش های کودک

 

مدل موی ساقدوش  کودک

حالت و رنگ موی کودک بسیار زیباست و نیاز به تزیین و تغییر ان ندارید. می توانید موهای باز کودک را با گل تزیین کنید و یا از حلقه های گل یا تل های زیبای ست با لباس استفاده کنید. حلقه های گل طبیعی با چهره معصوم کودکان بسیار سازگار است. استفاده از تور های سر نیز گزینه دیگری است. توجه داشته باشید از تور بلند که به زیر دست و پای کودک می رود استفاده نکنید. تور ها را خیلی ساده بر روی موی کودک ببندید. استفاده از تاج هم گزینه ای است که می شود مورد استفاده قرار داد. از تاج های ظریف استفاده کنید تا زیبایی کودک را تحت تاثیر قرار ندهد. اگر عروسی در سالن برگزار می شود از تاج استفاده کنید و اگر در طبیعت و فضای باز برگزار می شود از تاج گل استفاده کنید.

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

 

کفش کودک پاشنه دار یا اسپرت

کودکان پر شور و پر هیجان هستند و مدام در حال دویدن و راه رفتن هستند، بنابر این حواسشان به زیر پا و کفششان نیست. بهتر است از کفش های بدون پاشنه استفاده کنید. کفش پاشنه دار موجب پیچ خوردن پای کودک و آسیب رسیدن به ان می شود. هرچند دختر بچه ها به پوشیدن کفش های پاشنه دارعلاقه دارند ولی برای مدت طولانی نمی توان برای کودک از کفش پاشنه دار استفاده کرد.

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

سبد گل کودک

به دست کودکان سبد گل بدهید و از انها بخواهید جلوتر از عروس و داماد حرکت کنند و گلبرگ ها را به زمین بریزند تا فرشی از گل برای عبور عروس و داماد آماده شود. بیرون سبد گل رات نیز می توانید با گل های طبیعی ست با تاج سر کودک تزیین کنید. حرکت کودکان و ریختن گلبرگ ها به آسمان تصویر زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

 

ست ساقدوش بزرگسال و کودک

می توانید به همراه ساقدوش های بزرگ سال از کودکان نیز استفاده کنید. این ترکیب می تواند زیبا باشد. برای لباس ساقدوش ها هم می توانید از لباس های ست مانند لباس ست مادر و کودک استفاده کنید.

 

ساقدوش های کودک

 

ساقدوش های کودک

هر آنچه باید در باره جشن فرمالیته بدانید، اینجا را کلیک کنید

هر آنچه در باره لباس ساقدوش ها باید بدانید، اینجا را کلیک کنید.

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید