اخبار مد و لباس, استایل و تیپ

مانتو کارشده عید 98 در 20 مدل زیبا و ژورنالی

مانتو کارشده عید 98 در 20 مدل زیبا و ژورنالی

مانتو کار شده امسال از مدل مانتوهای پرطرفدار هستند. عید امسال مانتوها در انواع اسپرت و مجلسی وارد بازار شده اند که خانم ها با توجه به سلیقه و سبک استایل شان انتخاب میکنند، امروز در این بخش از دنیای مد هنرانه مدل مانتو های کار شده و مجلسی برای خانم های لاکچری پسند و شیک پوش جمع آوری کرده ایم که برای موقعیت های خاص و جشن های مختلف مناسب و قابل پوشیدن هستند.

همانطور که میبینید برخی از پارچه ها مدل و طرح ساده ای دارند و با استفاده از نوار ها یا گیپورها تزیین شده اند و یا با استفاده از دوخت ملیله، پولک، سنگ کریستال یا پلاستیکی و دیگر ابزار موجود در خرازی ها مانتوی ساده خود را شیک و لاکچری کنید.

حتی با این روش میتوانید مانتوهای قبلی خود که ساده هستند و برای شما تکراری شده اند را به طور کلی با تزیین مانتو تغییر دهید و در پول خود صرفه جویی کنید.

 

 

اگر دوست دارید مانتو عیدتان را خودتان بدوزید و هیچ پیش زمینه ای در خیاطی ندارید روی دکمه زیر کلیک کنید

[flm_button link_address=”https://www.honarane.com/product/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c/” icon_placement=”Left” button_text=”میخواهم خودم مانتو بدوزم” button_size=”MD” button_color=”Light” rounded_corners=”3″]

بسیاری از مانتو ها هم مانند مدل زیر ، طرح و مدل بسیار ساده ای دارند و تنها بخاطر پارچه ای که استفاده شده، بسیار شیک و زیبا شده است. پس طرح و جنس پارچه در زیبا به نظر رسیدن مانتو بسیار مهمو قابل توجه است.

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید