اخبار مد و لباس

خانم های لاغر چگونه لباس بپوشند؟

خانم های لاغر

استایل مناسب خانم های لاغر چیست؟

هرچند امروزه لاغری آرزوی بسیاری از خانم هاست و تلاش زیادی می کنند که لاغر تر به نظر برسند، اما بعضی خانم ها از لاغری خود راضی نیستند و به دنبال استایلی هستند تا آنها را چاق تر نشان دهد. درهر صورت شما چه چاق باشید چه لاغر نیاز دارید استایل مناسب خود را انتخاب کنید. با اینکه همه فکر می کنند انتخاب لباس برای افراد لاغر راحتتر است اما باید گفت که این فکر اشتباه است. نکات مهمی وجود دارد که با رعایت آنها خانم های لاغر می توانند زیبایی اندام خود را به نمایش بگذارند و زیبا تر دیده شوند. نکاتی مهم در زمینه پوشیدن لباس و انتخاب رنگ و جنس پارچه مناسب.

چه مدل لباسی مناسب است؟

از مدل لباسهایی استفاده کنید که انحنای بیشتری به بدن شما ببخشدو صاف و یک دست نباشد. لباسهای تنگ یا خیلی گشاد مناسب  خانم های لاغر نست. هرگز شلوار جین لوله تفنگی نپوشید چون شما را لاغر تر نشان می دهد. لباسهایی که برش های بیشتری دارند و مدل شلوغی دارند برای شما مناسب هستند.

لباس خانم های لاغر

 

 

یقه لباس

از لباسهای یقه هفت استفاده نکنید. به سراغ مدل یقه هایی بروید که زیاد باز نباشد و روی گردن را بپوشاند. یقه گرد بسته یا یقه سه سانت و یقه اسکی گزینه مناسبی است.

 

یقه لباس یقه لباس

 

آستین لباس

اگر دستان لاغری دارید از لباسهای آستین بلند استفاده کنید تا لاغری دستهایتان را بپوشانید. از پوشیدن لباس آستین بلند تنگ پرهیز کنید.

 

آستین

 جنس پارچه

از پازچه های کشی و چسبان استفاده نکنید. از پارچه هایی که بافت دارن و ضخیم تر هستند استفاه کنید. پارچه های پشمی گزینه خوبی است. اما برای هوای گرم که امکان پوشیدن لباس پشمی نیست از پارچه های ریون و چسبان استفاده نکنید.

لباس پشمی لباس پشمی

 طرح پارچه

از پارچه هایی با طرح شلوغ استفاده کنید تا شما را پر تر نشان دهد. اگر از پارچه هی ساده استفاده می کنید حتما آنها را به همراه پارچه طرح دار استفاده کنید. اگر از پارچه راه راه استفاده می کنید از طوری از آن استفاده کنید که راه راه آن به صورت افقی قرار بگیرد. از به کاربردن خطوط عمودی در لباسهایتان خود داری کنید.

 

 

لباس مناسب خانم های لاغر پارچه طرح دار پارچه راه راه

رنگ لباس

برعکس افراد چاق که همیشه به آنها لباسهای تیره پیشنهاد می شود، اغراد لاغر باید بیشتر از رنگ روشن استفاده کنند. اگر از لباس با رنگ تیره استفاده می کنید در کنار آن از رنگهای روشن بیشتری استفاده کنید.

استفاده از کمربند

به همراه لباستان از کمربند استفاده کنید. استفاده از کمربند پهن کمر باریک شما را بیشتر نشان می دهد.

 

کمربند پهن

لباس های چند لایه

به جای استفاده از لباسهای گشاد از لباسهای چند لایه در الاتنه استفاده کنید. پوشیدن لباسهای گشاد لاغری شما را بیشتر نشان می دهد در واقع چهره شما در لباس گم می شود. پوشیدن کت و شلوار برای شما بسیار مناسب است.

 

لباسهای چند لایه

پوشاندن پاهای لاغر

برای پوشاندن پاهای لاغر از دامن های گشاد مانند پلیسه و چین دار استفاده کنید. باز هم توجه داشته باشید دامن شما نباید خیلی گشاد باشد.

 

دامن با پارچه طرح داردامن برای افراد لاغر

استفاده از لباسهای حجیم

برای پوشاندن دستها و بالاتنه لاغر از لباسهای حجیم استفاده کنید تا شما را پر تر نشان دهد. استفاده از کت و کاپشن بادی در زمستان بسیار مناسب است.

 

لباس حجیم

 

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

دیدگاهتان را بنویسید