اخبار مد و لباس

جشنواره مد و رسانه

مد

جشنواره مد و رسانه به بعد از ماه رمضان موکول شد

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیدسعید میرمحمد صادق دبیر نخستین جشنواره مد و رسانه از موکول شدن برگزاری نخستین جشنواره “مد و رسانه” به بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

او دراینباره گفت: به دلیل نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن کریم و معطوف شدن توجه جمع کثیری از فعالان عرصه مد و لباس به این رویداد، برآن شدیم تا نخستین جشنواره “مد و رسانه” پس از پایان ماه رمضان برگزار شود.

مد

میرمحمد صادق ادامه داد: به دلیل این تأخیر در برگزاری جشنواره، اصحاب رسانه تا نیمه ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بنیاد ملی مد و لباس زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، پس از برگزاری شش دوره تقدیر از فعالان رسانه­ها در بخش فرهنگی هنری جشنواره بین­المللی مد و لباس فجر به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت نقش بی­بدیل رسانه‌ها در عرصه‌های گوناگون مد و لباس و مشارکت موثر اصحاب رسانه و تقویت تعامل طراحان، تولید کنندگان و مدیران سیاست­گذار حوزه مد با رسانه‌ها، “نخستین جشنواره مد و رسانه” را برگزار می‌کند.

از مهمترین اهداف این جشنواره می­توان به تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ مد و پوشش و افزایش نقش رسانه‌ها در مد­پذیری مناسب جامعه اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات برگزاری نخستین جشنواره مد و رسانه به سایت iranmode.com مراجعه کرده و یا با شماره 66722312 تماس بگیرند

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید