اخبار مد و لباس

بهترین لوازم خانگی در تابستان 2019

با هر سال جدید، روند طراحی داخلی و طراحی جدید را در نظر بگیرید و حتی تجدید نظر کنید، بنابراین شما می توانید خانه خود را با اعتماد به نفس و سهولت به روز کنید. سال گذشته شاهد افزایش تقاضای مشتریان برای طلای رز، کاشی های مترو و نورپردازی بودیم، زیرا اینها بعضی از روندهای اصلی دکور خانه سال 2018 بود.

اما با یک سال نو، الگوهای و ایده های جدید تزئینات و قطعات شیک و بی انتها برای سبک های جدید کلاسیک می آیند.

ترند های تابستان 2019

از اونجایی که تابستونه و ما تو این فصل زیبا هستیم میخایم  دکور رو ببریم سمت ترند های این فصل و دکور رو ببریم سمت وسایل تابستونه

حالا اول میخایم بگیم که ترند ینی چی

ترند یک مسیرو روندی که به یکباره پر طرفدار و محبوب میشهو تو یه مدت زمان خاصی تو یه حالت پر طرفداره.

ترند برای همه صنعت ها وجود داره مثلا دکوراسیون فشن بیزینس و کار افرین ها.

شما باید به عنوان یه کار افرین بدونید چه چیزی توی رشته شما پرطرفداره و چه چیزی قراره محبوب بشه . و ما باید اینو بدونیم که ترند رو مردم مشخص میکنن و این بازار هدفه که به شما اعلام میکنه که امسال میخاد چه چیزایی رو بخره و تهیه کنه .

حالا اگه کلی بخایم راجب دکور تابستون بگیم از اونجایی که تو این فصل هوا گرم میشه دکوراسیون سمت متریال هایه خنک تر میره.

مثلا استفاده از وسایل های حصیری پرده های نازک بافت های ظریف تابستونه فرش های ساده و سبک ساحلی که از المانهاش استفاده میشه.

 

 

 

 

حالا راجب رنگایی که امسال تو دیزاین ترند شده صحبت میکنیم.

اولین رنگی که استفاده میشه رنگ هایه دهه هفتاد هستن که گرمتر و صمیمانه تر و قوی تر هستن.

بعد باید بگیم که ترند ها معمولا 3 الی 4 ماه بین مردم محبوب هستن و یک دوره موقت دارند اما یکسریشون 1 یا حتی 2 سال محبوب هستند

رنگ های دیگه ای که میتونیم ازشون استفاده کنیم سیاه و سفید هستند. و یک رنگ دیگه که از گذشته هست رنگ خاصی از صورتی هست به اسم

Milenial pink

 

این رنگ در سال 2018 بسیار مورد توجه و باز خورد خوب قرار گرفت .

ما قبلا این  صورتی را دیدیم که به دکور خانه و مد تبدیل شده است، اما در سال 2019 آماده شدن برای ترکیب این رنگ با روش های خلاق و منحصر به فرد جدید، به عنوان یک راه آسان برای به روز رسانی هر فضای باهر وسیله تزئینی است .

 

و امسال تابستان اختصاصا از رنگ های زرد سوخته BURNT YELLOWطیف خاصی از قرمز RED سبز FOREST GREEN و HAZELNUT استفاده میشود.

 

 

 

اگرچه رنگهای خاموش میتوانند به شما کمک کنند از اینکه فضاها احساس غرورآمیز کنید، اما طراحان داخلی ما بر این باورند که سال 2019 سالی است که رنگهای پررنگتر استفاده بیشتر میشوند.

تنوع غنی تر در سراسر خانه شما می تواند باعث خاموش شدن و زیباتر شدن مبلمان و عناصر تزئینی شود و دوباره احساس غرور کنید. نگاهی به قرمز های دراماتیک، زرد های پررنگ و بولد صورتی های خاص و سبز پر زرق و برق دار کنید .

 

دکور سیاه و سفید

روند طراحی واقعا بی نظیر، مبلمان سیاه و سفید باید در لیست فکری شما قرار گیرد تا در سال 2019 و در دکور خانه شما در نظر گرفته شود.

سیاه و سفید یک احساس تعادل و جسارت به احساس خانه شما را میدهد.

 

 

طیف خاص قرمز

چند سال گذشته، طراحان و طراحان داخلی مشتریان خود را به سمت رنگهای خنکتر مانند ابی و سبز راهنمایی میکردند ، بنابراین ما هیجان زده می شویم که رنگ ها گرم تر در سال جدید خواهند بود.

قرمز های تونال یک راه عالی برای اضافه کردن به وسایل منزل هستند و در حالیکه گرما را فراهم می کنند که مطمئنا باعث می شود که خانه شما بیشتر جذاب و انرژی بخش باشند.

 

زرد سوخته

قبلا این طیف زرد دیده شده بود که بیش از حد نزدیک  به اتفاق و دراماتیک بود، اما در سال آینده جاه طلب بهتری خواهد بود. زرد رنگی است که شادی، اعتماد به نفس و تشویق را به ارمغان می آورد.

 

از این رنگ ها بیشتر در کجا میشه استفاده کرد

1)دیوار خاصی از اتاق

2)دیوار پنجم اتاق یعنی سقف

3)در اتاق

در یک جای خاص و تک از این رنگ ها استفاده میشود.

 

 

چیز بعدی که امسال استفاده میشه عناصر و متریال های طبیعی و استفاده از اونهاست . در سال 2019، حرکت به سمت مواد تازه ای مانند سنگ، مس، بتن و گرانیت حرکت می کند.

مثل سنگ و گرانیت با بافت اصلیشون

گل ها و گیاهان با برگ های پهن

الگو های گلدار

چیز های گلگلی اما ن با گل های ریز بلکه با گل های درشت مثل مبل کاغذ دیواری روتختی

این روند تزئینی کلاسیک از چندین سال قبل آغاز به کار بوده است، اما برای سال آینده، گلها به طور کامل تجدید و مدرن شده اند. و شما همچنین به زودی به زودی طرح گل را در یک شکل جدید خواهید دید.

طراحان داخلی انتظار دارند که نسبت های غریب، مقیاس های بازیگوش و بزرگ و رنگ های متضاد پیدا کنند تا این الگوی تزئینی بی انتها به نطر برسد .

استفاده از الگو های هندسی

شبیه به الگوهای گل و تزئینات برنجی ، ترکیب الگوهای هندسی هیچ روند جدیدی نیستند . با این حال برای مدل های هندسی جدید سال انتظار می رود که حضور چشمگیر داشته باشند. رنگ ها با الگوهای بزرگتر پررنگ می شوند.

این یک روند است که در هر اتاق بیانیه جسورانه ای ایجاد می کند.

 

استفاده از فلزاتی مانند برنج و مس

 

رز  گلد یکی از بیشترین روند تزئینات در سال 2018  بوده است، اما تا سال 2019 انتظار میرود رز گلد و طلا و سنگهای مس بیشتر همراه با مخلوطی از سایر فلزات و فرآورده ها را مشاهده کنیم.

رنگ های قرمز و نارنجی و  مس، یک نفس تازه برای هوای تازه برای سال جدید ارائه می دهد.

دکور برنجی

 

2019 یک ساله است که ما از فولاد ضد زنگ، کروم و نیکل خداحافظی می کنیم و از طرح های برنجی در خانه هایمان استفاده میکنیم .

برنج یک جایگزین شگفت آور گرم و ظریف برای طرح های  مورد انتظار فولاد است و مطمئنا احساس ظرافت روزمره را به حتی ساده ترین فضاها اضافه می کند.

 

استفاده از مخمل که حالتی لوکس و زیبا به منزل میده

 

به اعتقاد طراحان  مخمل به عنوان مد در نظر گرفته شده است، و در حال حاضر آن را به عنوان یک فضای مجلل و سرشار آرامش در نطر می گیرند . این پارچه چند بعدی قبلا توجه زیادی را به خود جلب کرده است، چرا که بسیاری از طراحان داخلی به سمت تزئینات مخملی حرکت می کنند، مخمل یکی از محبوب ترین الگوهای طراحی داخلی سال 2019 است.

 

استفاده از اکسسوری های بتنی که مدتیه میبینیم

 

بعضی ها ممکن است فکر کنند که بتن فقط برای ساخت و ساز  است، با این حال، سال 2019 آن را به عنوان دکور در خانه به کار می رود.

کاشی های بتنی به طور فزاینده ای محبوب  شده و دو سال بعد از آن به عنوان داغترین روند طراحی را به یک قطعه شیک تبدیل می کند.

 

طرح های تیله ای و رزین

 

 

روشنایی فضا

یک روند که بسیاری از طراح ها را شوکه خواهد کرد تا دوباره به سال جدید برسد چراغهای پرطرفدار است ما انتظار داریم که فضا  را در معرض نور قرار دهیم و بیشتر از آویزهای پر زرقو برق، از جنس برنج و مس استفاده کنیم.

 

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید