اخبار مد و لباس, استایل و تیپ

بهترین و معروفترین مارکها و برندهای لباس عروس

برندهای لباس عروس برند Bonny Bridal

بهترین و معروفترین مارکها و برندهای لباس عروس

هر دختری دوست دارد شب عروسی بهترین لباس عروس را بر تن کند. پوشیدن یک لباس عروس زیبا که حتی با گذشت زمان قدیمی نشود و هر وقت به عکس های عروسی نگاه می کند لباسی زیبا و شیک ببیند. اولین چیزی که با ورود عروس به مراسم مورد توجه قرار می گیرد لباس عروس است پس تهیه لباس عروس ارزش وقت گذاشتن و هزینه کردن را دارد.بعضی موافق دوخت لباس عروس هستند و بعضی دیگر موافق لباس عروس آماده هستند.  اگر فردی هستید که قیمت لباس برایتان مهم نیست و فقط به تک بودن لباس اهمیت می دهید و به دنبال لباسی هستید که خاص باشد، سراغ معروف ترین برندهای لباس عروس در دنیا بروید. چند نمونه از برندهای لباس عروس که در دنیا شهرت بیشتری دارند در زیر نام برده شده اشت.

Vera Wang

وقی نام برندهای لباس عروس می آید، برند Vera Wang در صدر لیست قرار می گیرد. Vera Wang از معروف ترین و پر طرف دار ترین برند لباس عروس است. این برند مورد توجه اشخاص مشهوری مانند ماریا کری، جنیفر لوپز، جسیکا سیمپسن، جنیفر گارنر، شارون استون، ویکتوریا بکهام، آوریل لاوینی، سارا میشله گلر، اوما تورمن، هالی هانتر، کمپل براون، جری ریان، کارنا گوره قرارگرفته است.

از ویژگی های این برند علاوه بر طرح های متنوع و زیبایی که دارد، می توان از رنگهای متنوع لباس عروس های این برند نام برد. اگر برای مراسم خود لباس رنگی احتیاج دارید و یا عروسی یکی از اقوام درجه یک شماست و به یک لباس مجلسی شیک احتیاج دارید می توانید از لباسهای این برند دیدن کنید. از مزایای لباس های رنگی این برند این است که می توانید از انها برای لباس ساقدوش هم استفاده کنید.

 

برندهای لباس عروس برند Vera Wang

Oscar De la Renta

یکی دیگر از برندهای لباس عروس معروف در دنیا  oscar De La Renta hsj. یکی از ویژگی های اصلی این برند استفاده از گیپور و تور در طراحی های لباس عروس است. اگر به لباس عروس های گیپوری علاقه دارید این برند متنوع ترین طرح ها را در این زمینه دارد. این برند طرحهای زیبایی برای زیور آلات دارد که آنها را در کنار لباس عروس پیشنهاد می کند. استفاده از تور و گیپور و گلهای پارچه ای باعث شده این برند بتواند تور های عروس زیبایی متناسب با لباس عروس طراحی کند. از لباس عروس و تور سر عروس در این سایت حتما دیدن کنید.

 

برندهای لباس عروس برند Oscar De la Renta

Christina Wu

Christina Wu از برندهای لباس عروس شناخته شده دیگر است که در اینجا معرفی می شود. این برند به دنبال این است که عروس ها با هر سایزی بتوانند لباس زیبایی بر تن کنند و از داشتن لباس عروسی زیبا لذت ببرند. برای هر سایزی مجموعه زیبایی از لباس های عروس با پارچه های فاخر و شیک تهیه کرده است. از هر مدل لباس عروسی که بخواهید می توانید در مجموعه لباس عروس های Christina Wu پیدا کنید. با هر سلیقه ای می توانید لباس عروس محبوب خود را پیدا کنید. در کنار پیشنهادات خوبی که برای لباس عروس دیده می شود، برای ساقدوش های عروس نیز پیشنهادات خوبی دارد. لباس های زیبا با رنگهای متنوع که برای ساقدوش ها مناسب است و شما با هر رنگی که در نظر دارید می توانید لباسی برای ساقدوش های مراسم انتخاب کنید.

 

برندهای لباس عروس برند Christina Wu

Marchesa Bridal 

Marchesa Bridal  یکی از برندهای لباس عروس نیویورکی است. این برند مورد توجه افراد مشهوری مانند سلنا گومز، ریحانا و تیلور سویفت است. در مجموعه جدیدی که توسط این برند طراحی شده است می توانید لباس عروس های زیبای بهاری با پارچه های گیپور و گلدوزی شده ببینید. همچنین مجموعه ای از لباس عروس های مدرن و متفاوت مانند لباس عروس های کوتاه و لباس عروس های شلوار دار را می توان دید.

 

برندهای لباس عروس برندMarchesa Bridal

Naeem Khan

برند Naeem Khan یک برند هندی آمریکایی است. شاید بتوان زرق و برق لباس ها و پارچه های مورد استفاده در این برند را بتوان به همین امر نسبت داد.در میان لباس عروس های این برند کمتر مدلهای ساده با پارچه های ساده دیده می شود. اگر به دنبال لباس عروس ساده هستید این برند چندان مناسب شما نیست. این برند مورد توجه افراد مشهوری مانند تیلور سویفت، جنیفر لوپز، پنه لوپه کروز، کتی پری و کیت هادسون بوده است. همچنین میشل اوباما در ده مراسن رسمی از لباس های این برند استفاده کرده است. کیت میدلتون یکی دیگر از افراد مشهوری است که از لباس این برند استفاده کرده است. کیت لباس برند نعیم خان را در سفری که به هند داشته پوشیده است.

برندهای لباس عروس برندNaeem Khan

Jenny Packham 

در میان لباس عروس های برند Jenny Packham لباس های پفی کمتر دیده می شود. سبک لباس عروس های این برند لباس های توری و شل است. کمتر لباس عروی های پفی یا لباسهایی که بر روی بدن ایستادگی داشته باشد دیده می شود. به همین دلیل مدلهای این برند زرق و برق دار و کار شده نیستند. سبکی کاملا اروپایی دارد.

 

برندهای لباس عروس برندJenny Packham

Reem Acra

برند Reem Acra مورد توجه خانواده سلطنتی قرار گرفته است. پارچه های فاخر و گران قیمت و کار دستی که روی این لباسها انجام می شود آن را مورد توجه افراد ثروتمند و مشهور قرار داده است. برخی لباسهایی که توسط این برند تولید می شوند دارای کیف مخصوص به آن لباس هستند. ریم اکرا اصالت لبنانی دارد به همین دلیل در برخی مجموعه ها مدلهای پوشیده نیز دیده می شود.

 

برندهای لباس عروس برندReem Acra

Nicole

Nicole از جمله برندهای

 

 

 

 

 

 

 

 

عروسی است که در ایران هم وجود دارد. ترکیبی زیبا از پارچه گیپور و پارچه های ساده کرپ و ساتن در مدلهای لباس عروس این برند دیده می شود. پارچه های گیپور استفاده شده دارای طرحهای بسیار زیبایی است. حتما با دیدن لباسهای این برند خواهان آن خواهید شد. ظرافت کار دست بر روی لباسهای این برند به وضوح دیده می شود.

 

برندهای لباس عروس برندNicole

Lela Rose 

Lela Rose  از آن دسته برندهای لباس عروس است که سبکی کاملا اروپایی دارد و از لباس های پفی و پر زرق و برق خبری نیست. لباس های این برند نهایتا با گیپور تزیین شده اند و کار دست و منجوق دوزی ندارند. اگر لباسهای سبک اروپایی را می پسندید و به دنبال برندهای لباس عروس اروپایی هستید این برند دارای مجموعه لباس های عروس مورد پسند شماست. حتی لباس عروس های مدرن شلوار دار نیز در این مجموعه پیدا می شود.

برندهای لباس عروس برندLela Rose

Monique Lhuillier

از هر سبک و مدلی که بخواهید در مجموعه لباس های عروس این برند پیدا می کنید. یکی از مزیتهای این برند داشتن مدلهای متنوع است تا هر عروسی با هر سلیقه ای بتواند لباس مورد نظر خود را در این مجموعه پیدا کند. لباس عروس های شیک و زیباغیی در مجموعه لباس عروس های این برند وجود دارد که دیدن ان خالی از لطف نیست. علاوه بر لباس عروس می توانید لباسهای مجلسی زیبایی در این مجموعه ببینید. برند monique یک برند ایتالیایی است اما در سراسر دنیا طرفدار دارد.

 

لباس عروس برند Monique Lhuillier

enzoani

در این برند کمتر کارهای ساده دیده می شود. اگر طرفدار لباسهای پرکار هستید مطمئنا از دیدن مدل های این برند لذت خواهید برد. پارچه های پر کار و استفاده از گیپور باعث شده این برند طرفداران خاص خودش را داشته باشد. مارک enzoani در زمینه لباس های چند لایه و پفی بیشترین شهرت را دارد. با این حال تنوع طرح لباس عروس در این برند زیاد است. اگر لباس عروس غیر پفی و گیپور دار و پرکار دوست دارید حتما به این سایت سر بزنید.

 

برندهای لباس عروس برند Enzoani

 

dai wedding

dai wedding یکی از معروف ترین برندهای لباس عروس ترکیه است که در دنیا شناخته شده است. لباس عروس های این برند جزء لباس عروس های لوکس به حساب می آید. تزیینات زیبایی که بر روی لباس عروس های این برند انجام شده و همچنینه دوخت دفیق لباس ها باعث شهرت این برند شده است. لباس عروس های ترک معمولا بیشتر با سلیقه ایرانی ها همخوانی دارد و طرفداران بیشتر در ایران دارد.

 

برندهای لباس عروس برند dai wedding

 

abro sange

یکی دیگر از برندهای لباس عروس معروف ترک، برند abro sange است. این برند لباس های عروسی تولید می کند که بسیار پرکار است. کار دست و سنگ دوزی فراوانی بر روی آن انجام شده است. یکی دیگر از مزیت های لباسهای این برند، دوخت گن داخلی به لباس است که باعث خوش فرم نشان داده شدن فرم بدن عروس می شود.

برندهای لباس عروس برند ابرو سانجی

 

Camille La Vie

Camille La Vie یکی از محدود برندهای لباسی است که به هر سلیقه ای احترام می گذارد. شما با هر سلیقه و خواسته ای می توانید از مجموعه لباس های عروس این برند استفاده کنید. طرح ها و مدل های این برند تنوع بالایی دارد. لباس های  کار شده و یا ساده می خواهید یا اینکه لباس عروس کوتاه یا بلند ، ماکسی یا پفی فرقی ندارد حتما نمونه ای از لباس مد نظرتان در مجموعه لباس های برند Camille La Vie پیدا می شود.

برندهای لباس عروس برند Camille La Vie

 

Dere Kiang

این برند علاوه بر این که مدللهای متنوع برای سلایق مختلف تولید می کند،قیمت های مختلفی نیز دارد. با توجه به بودجه ای که دارید می توانید از یکی از مدل های این برند استفاده کنید. این برند هم به سلیقه مشتری توجه دارد و هم نسبت به توان مالی مشتری بی توجه نیست.  بنابر این تعداد مشتریان بیشتری را سمت خود جلب می کند.

برندهای لباس عروس برند Dere Kiang

Bonny Bridal

این برند علاوه بر تولید لباس عروسهای زیبا و شیک، لباس های مجلسی و لباس شب زیبا و بی نظیری نیز تولید می کند. اگر برای عروسی یا مهمانی های مهمی که در پیش دارید به دنبال لباسی منحصر به فرد می گردید سری به سایت این برند بزنید.

برندهای لباس عروس برند Bonny Bridal

 

Anjolique Bridal

مدل لباس اختصاصی این برند مدل ماهی است. این برند با این مدل شناخته شده است. مدل های دیگری نیز توسط این برند تولید می شود اما بیشترین مدلهای دوخته شده مدل ماهی است.

برندهای لباس عروس برند Anjolique Bridal

Alfred Sung

تخصص این برند در تولید لباس ساقدوش است. پارچه استفاده شده برای دوخت لباس از جنس ابریشمی و براق مانند ساتن و تافته است. به صورت تخصصی در زمینه تولید لباس عروس فعالیت نمی کند. همچنین برای دوخت لباس ساقدوش از پارچه های کشی مانند ریون یا پارچه های حریر استفاده نمی کند.

 

برندهای لباس عروس برندAlfred Sung

 

Pronovias

Pronovias برندی نیویورکی در زمینه تولید لباس عروس است که شهرت آن در زمینه تولید لباس عروس های دنباله دار است. لباس عروس هایی با دنباله بلند و زیبا تولید می کند که از دیدن آن لذت خواهید برد. تقربا می توان گفت دنباله بلند لباس عروس حکم امضای این برند را دارد.

 

برندهای لباس عروس برند Pronovias

Allure Bridals

یکی از برندهایی که به تمام احتیاجات عروس توجه دارد برند Allure Bridals است. این برند علاوه بر تولید لباس عروس سایر وسایل جانبی مورد نیاز عروس را نیز تولید می کند. تولید کیف و کفش عروس و زیور آلات مورد نیاز عروس از محصولات دیگری است که این برند تولید می کند. حتی می توانید لباس های ساق دوش را نیز از این برند بخواهید.

برندهای لباس عروس برند Allure Bridals

Casablanca Bridal

یکی از برندهای لباس عروس که مدل های زیبایی دارد، برند Casablanca Bridal است . کار دست زیاد و استفاده از گیپورهای زیبا این برد را مورد توجه خیلی از عروس ها قرار داده است . یکی دیگر از کارهایی که این برند برای جلب نظر عروس ها انجام داده، امکان تغیر لباس مطابق نظر مشتری است. مدلی را که انتخاب کرده اید می توانید آستین به ان اضافه کنید یا اینکه آستین آن را بر دارید یا هر تغییر دیگری که مد نظر شماست در مدل لباس ایجاد می شود.

 

برندهای لباس عروس برند Casablanca Bridal:

 

در ادامه به معرفی تعدادی برند لباس عروس عربی می پردازیم. لباس های عربی لباس هایی هستند که کار دست زیادی روی آن ها انجام می شود و در نهایت قیمت بالایی دارند. اجرای سنگ دوزی و مروارید دوزی روی لباس درخشندگی و زیبایی لباس را چند برابر می کند. اگر به لباس های فاخر و تجملاتی علاقه دارید سراغ برند های عربی بروید.

elie saab

elie saab یک برند تولید لباس لبنانی است. علاوه بر لباس تولید کیف و کفش نیز انجام می دهد. لباس عروس های عربی زرق و برق زیادی دارند و کار دست زیادی روی آنها انجام می شود. مجموعه لباس عروسهایی که elie saab در سال 2019 ارائه داده کمی متفاوت تر از قبل است. در این مجموعه زرق و برق کمتری دیده مخی شود. اینبار لباسهای طراحی شده به سیک اروپایی با استفاده از آپلیکه های پارچه ای و تور تزیین شده اند. با انتاخاب این برند می توانید ست کیف و کفش مناسب با لباس خود را نیز انتخاب کنید.

 

برندهای لباس عروس برند elie saab

 

Zuhair Murad

اگر طرفدار لباس های پر زرق و برق هستید حتما کارهای این برند را ببینید. این برند علاوه بر لباس عروس، لباس های مجلسی بسیار شیکی نیز دارد. کار دست زیاد و طراحی بسیار زیبای لباس ها، این برند را پر طرفدار کرده است. طراحی پارچه ها ی مورد استفاده در این برند نیز خاص است. می توان گفت لباس های این برند کاملا سبک و سلیقه عربی را به همراه دارد.
برندهای لباس عروس برند Zuhair Murad

Maison Yeya

یکی دیگر از برندهای لباس عروس عربی Maison Yeya است. لباس های سنگین برای عروسی های مجلل را می توانید از این برند تهیه کنید. لباس هایی شیک و زیبا با طراحی منحصر به فرد این برند. ویژگی خوبی که این برند دارد این است که شما می توانید لباس خود را اینترنتی سفارش بدید. به این صورت که سایز  و مدل و رنگ لباس را انتخاب می کنید و لباس در کمترین زمان برای شما دوخته می شود. شما حتی می توانید تغییراتی که در نظر دارید را سفارش دهید. مثلا لباس آستین دار باشد یا نه.
برندهای لباس عروس برند Maison Yeya برندهای لباس عروس برند Maison Yeya

Krikor Jabotian

زیبا ترین لباس ها را می توانید درمجموعه لباسهای Krikor Jabotian ببینید. لباسهایی فاخر و شیک. لباسهایی پوشیده شده از پولک و سنگ و مروارید. این برند بسیار مورد توجه ملکه رانیا و بسیاری از بازیگران هالیوود قرار گرفته است. اگر به دامن های پفی علاقه مند هستید مدل های زیادی را در مجموعه لباسهای این برند پیدا می کنید. دامنهای پفی توری با حجم زیادی تور و پارچه دوخته شده اند. لباس های دوخته شده با این حجم تور و پارچه های کار شده حتما وزن سنگینی خواهند داشت.
برندهای لباس عروس برند Krikor Jabotian
برندهای لباس عروس برند Krikor Jabotian

Rami Kadi

طراح این برند یک فرد لبنانی آمریکایی است. به همین دلیل طرح های او تلفیقی از مدلهای شرقی و غربی است. لباس هایی که مجموعه این برند قرار دارد نه به اندازه سایر برندهای عربی پر کار است و نه به اندازه کارهای غربی ساده. این تعادل بین کارهای شرقی و غربی یک سبک زیبا یی ایجاد کرده است. لباس عروسی آلیس عبد العزیز توسط برند Rami Kadi طراحی شد. آلیس و خواهرانش به کارداشیان های خاور میانه معروفند.

 

برندهای لباس عروس برند Rami Kadi

Rami Al Ali

برند Rami Al Ali علاوه بر مدلهای عربی لباسهای اروپایی و ساده نیز دارد. تنوع مدلهای این برند عربی زیاد است. شما می توانید با هر سلیقه ای از مدل های این مجموعه استفاده کنید. علاوه بر تور استفاده از پارچه ساتن و تافته و ابریشم در دوخت لباس عروس های این برند بسیار دیده می شود.

برندهای لباس عروس برند Rami Al Ali

Saiid Kobeisy

لباس عروس های عربی زیبایی را در سایت برند Saiid Kobeisy ببینید. کارهای زیبا و فاخر که شما می توانید طبق سلیقه خود درخواست تغییر در مدل یا رنگ آن را بدهید و سفارش خود را در کمترین زمانم تحویل بگیرید. با پوشیدن این لباس در مراسم عروسی بدرخشید.
برند های لباس عروس برند Saiid Kobeisy
برند های لباس عروس برند Saiid Kobeisy

Ali Younes

این برند در دو کشور کویت و لبنان فعالیت دارد. به دلیل کارهای زیبایی که تولید می کند مورد توجه بازیگرانی مانند جنیفر لوپز و آشواریا قرار گرفته است. لباس عروس های این برند علاوه بر کارهای زیبایی که روی پارچه آنها انجام شده دوخت خوبی نیز دارند. تمام لباس عروس های این برند به سبک عربی هستند. لباسهایی با کار دست فراوان و تزیینات پولک و مروارید و سنگ. این برند در کشور های عربی شناخته شده و پر طرفدار است.

 

برندهای لباس عروس برند Ali Younes برندهای لباس عروس برند Ali Younes

اگر میخواهید اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای دنبال کنید این لینک را ببینید
اگر میخواهید الگو خیاطی را ببینید این لینک رو ببینید
اگر میخواهید سفارش دوخت لباس دهید این لینک را ببینید
اگر میخواهید اخرین اخبار لباس و مد روز را ببینید این لینک را ببینید

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید