اخبار مد و لباس, استایل و تیپ

استایل خودت را داشته باش

دانستنی های ضروری برای داشتن استایل مناسب

مد روش عالی برای نشان دادن ویژگی های منحصر به فرد خود به جهان است. افراد خوش پوش به رنگ، برش و پارچه لباس خود بسیار توجه میکنند. گزینه های خوش پوشی بی پایان هستند! آزمایش کنید تا بفهمید که چطور لباس خود را زیباتر کرده و شخصیت منحصر به فرد خود را بیان کنید. گذشته از این همه، سبک فوق العاده شما سبکی است که خود واقعی شما را نشان میدهد!

1- شناسایی یک سبک

1-برای داشتن سک و استایل لازم نیست که از طریق مجلات مد برای تکان دادن الهام بگیرید. شما می توانید سبک ها را در همه جا پیدا کنید. دوباره فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید و متوجه شوید که کدام لباس ها را بیشتر دوست دارید. باید زندگی شخصی ای داشته باشید که سبک شما را الهام می کند.
تعدادی از پارامترها را برای راهنمایی سبک خود تنظیم کنید. نگران نباشید به دنبال یک ترکیب چند سبکی نیز میتوانید باشید.

استایل

 

2- سبک خود را طراحی کنید پس از تنظیم برخی از دستورالعمل ها برای خودتان، به برخی از لباس هایی که می توانید برای کمک به این ایده استفاده کنید، فکر کنید. برای شروع  موارد آسان را در نظر بگیرید مانند ژاکت و …
به پاساژ گردی و دیدن ویترین مغازه ها و فروشگاه های لباس بروید چرا که فرصتی است برای دیدن مواردی که دوست دارید و دوست ندارید  و همچنین ایده گرفتن از استایل های موجود در بازار را در اختیارتان قرار میدهد.

استایل

3- بخشی از کمد خود را تمیز کنید. از طریق لباس های خود سه دسته مختلف را بسازید: لباسهایی که باید نگه دارید، لباسهایی که شاید استفاده کنید، و لباسهایی که باید دور باندازید. شماا ذهنی خلاق دارید, فکر کنید که چگونه می توانید لباس های فعلی خود را با استایلی که تصور می کنید تطبیق دهید. لباس های قدیمی خود را به دوستان خود بدهید یا سعی کنید آنها را در یک فروشگاه لباس دست دوم بفروشید.

تهیه و تنظیم: تیم ترجمه هنرانه

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید