راهنمای خرید, مقاله

آنچه دیگران درباره چرخ‌خیاطی ژانومه 802 می‌گویند !

چرخ خیاطی ژانومه 802

نظرات مشتریان راجع به چرخ خیاطی ژانومه 802

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۲A با قابلیت دوخت ۴۹ مدل گلدوزی، دستگاهی مناسب جهتِ کارِ داخل منزل تا حد کارِ حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای می‌باشد. هم‌چنین قابلیت نصب انواع پایه‌ها امکان دوخت انواع کارها نظیر پس‌دوزی، لبتو دوزی، دکمه و جادکمه، سردوزی، ابردوزی و موارد دیگر را برای این چرخ خیاطی فراهم می‌سازد.

دقت بفرمایید که دستگاه ذکر شده 802A هست و با ژانومه 802 ساخت ژاپن مقداری متفاوت هست.
تولید ژانومه 802 ساخت ژاپن ، حدود 30 سال هست که متوقف شده و شرکت ژانومه ژاپن در حال تولید دستگاه های فول اتوماتیک هست
پس از توقف تولید 802 در ژاپن ، شرکت ژانومه اقدام به تولید این محصول تحت لیسانس ژانومه ژاپن ، در کشور تایوان نمود و این محصول را 802 A نامگذاری کرد که امکانات بیشتری رو نسبت به 802 ساخت ژاپن داره ، برای مثال پدال 2 سرعته یا دوخت 48 مدل ژتون که در مدل ژاپنی این تعداد 41 عدد هستو این که این محصول تولید سال 2020 هست و تحت لیسانس ژاپن و تولید کشور تایوان هست و آکبند هست .

تفاوت قیمت و خرید چرخ خیاطی ژانومه 802 استوک و چرخ خیاطی 802A

در حال حاضر قیمت چرخ‌خیاطی ژانومه استوک از 802A بیشتر است! شاید برای شما نیز این سوال پیش می‌آید که طبیعتا کالای نو باید گران‌تر باشد نه ارزان‌تر. علت این موضوع هم جالب است! همانطور که در پاراگراف بالا گفته شد، این مدل جزو اولین مدل‌های وارد شده به ایران است و به دلیل  اینکه جواب خود را به‌خوبی پس داده است، همواره توسط خیاطان و مدرسان خیاطی به‌عنوان اولین گزینه برای خرید پیشنهاد می‌شوند. همین میزان تقاضای زیاد باعث شده قیمت این مدل از سایر مدل‌های استوک بالاتر باشد. در حالی‌که سایر مدل‌های استوک که هم کامپیوتری هستند و هم کاربرد بسیار بیشتری دارند از این مدل ارزان‌تر هستند! جالب است که این موضوع فقط  در ایران به این شکل است (آن هم به همین دلیل که ذکر شد). یعنی در سایر کشورها، ژانومه 802 از سایر مدل‌های استوک ارزان تر است، زیرا قدیمی تر است و تکنولوژی آن مکانیکی است.

جمع بندی: علیرغم همه این توضیحات، کیفیت همه مدل های استوک ژانومه به قدری بالا است که همواره مورد نظر خیاطان و مدرسان است. چرخ خیاطی ژانومه 802 مکانیکی بوده و دارای قدرت زیادی است. اما مدل های دیگر استوک مانند: ژانومه 7000، ژانومه 5000، ژانومه 7500 (و بسیاری مدل دیگر) از نظر قدرت همپای 802 هستند و بعلاوه دارای امکانات و فناوری بسیار بالاتر نیز هستند. اما برای کسانی که نو بودن کالا مهم است و برای استفاده‌هایی مانند: جهیزیه نیاز دارند، گزینه بسیار مناسبی است.

چرخ خیاطی ژانومه 802

علت وجود قیمت های متفاوت در مورد این چرخ خیاطی چیست؟

از آن جایی که این چرخ خیاطی وارداتی است و همچنین دارای کیفیت های مختلف بر اساس تمیزی و سلامت چرخ خیاطی و همچنین اصلی بودن قطعات و یا تعویض شدن لوازم اصلی آن، شاهد قیمت های مختلفی در ورد چرخ های خیاطی استوک هستیم. از طرفی با توجه به نوسان قیمت ارز، قیمت این چرخ خیاطی توسط واردکنندگان آن بصورت مداوم در حال تغییر هستند.

دانستن نظرات و تجربیات کسانی که از این چرخ خیاطی استفاده کرده‌اند به ما کمک میکند تا بتوانیم راحت تر برای خرید این چرخ خیاطی تصمیم گیری کنیم. حالا باهم به خواندن نظرات دیگران راجع به چرخ خیاطی ژانومه 802 میپردازیم.

  1. منم ازاین چرخ خیاطی دارم ،راضیم ازش ،اگه مرتب روغنکاری بشه مشکلی براش پیش نمیاد
  2. مهری رازقیان: من چند سالی هست از این چرخ دارم خیلی خوب و پر قدرته . من که ازش راضی بودم
  3. من که دیگه شک کردم استوک ۸۰۲ بخرم!
    حس میکنم یه هماهنگی برای بمباران ذهن خریداران ایرانی ایجاد شده تا یه عده واردکننده ی جنس استوک خارجی، سودهای کلان کنند.
    چرا جنس خودمونو نخریم؟؟؟؟
    ژاپنیها اونقدر تعصب داشتن روی اجناس تولید خودشون تا به این پیشرفت رسیدن.
    راستش حالم خیلی بده از اینکه میبینم خودمون به کارگر و تولیدکننده وطنمون رحم نمی کنیم و جنس قدیمی دست خورده تعمیرشده ی دیگران رو با ولع و گرون میخریم…
    منم متاسفانه بخاطر تبلیغها، دنبال یه چرخ ژاپنی بودم ولی الان وجدانا ناراحتم… انشالله یه چرخ ایرانی میخرم.
  4. من پونزده ساله یدونه ۸۰۲ دارم
    خیلی خوبه اما یک ایراد بزرگ داره
    کوک میپرونه
    جیگرمو خون کرده
  5. من این چرخ خیاطی رو۲۲ساله که دارم جز بهترررررین برندهای چرخ خیاطی هستش که واسه خانمهای خانه که حتی اگه بخوان برای بیرون هم خیاطی کنن جوابگو هست .فکر نمیکنم بالاتر از این جنس وکیفیت چرخ خیاطی باشه البته توگروه چرخ خیاطی های خونگی کاری با صنعتی ها ندارم برای من هم استوک بود این برند ۴۰ساله تولیدش متوقف شده ولی واقعا غیر قابل استهلاک هستش وخرابی نداره..
  6. تمامی چرخ های موجود در بازار ایران ژانومه ها همه استوک 5 ساله ژاپن هستند که تعمیر میشن و رنگ میشن به من و شما میفروشن من تمام مغازه های خیام رو دونه دونه رفتم پرسیدم 8 سال قبل از بس دروغ و تکذیب کردن حرفهای همو این فروشنده ها منم نخریدم اون وقت 550 بود الان 5 خرده ای
  7. .به نظرمن یه چرخ فوق العاده ست برای یه خانوم که میتونه دوخت ودوز لباسهای خودشو انجام بده
  8. من سه ساله ۸۰۲ دارم خیلی عالیه .پانزده سال کاچیران داشتم وقتی ۸۰۲ خریدم تازه فهمیدم خیاطی با چرخ خوب یعنی چی!
  9. من سالهاست از این مارک چرخ خیاطی استفاده می گنم و از کار با آن بسیار راضی هستم .به سایر دوستان پیشنهاد می کنم اگر می خواهید چرخ خیاطی بخرید حتما از این مار ک بخرید و سالها با خیال راحت خیلطی و گل دوزی کنید من از نمره 100 به این چرخ 100 می دهم.
  10. من هفده سال که یک ژانومه اسنوک دارم وبه صورت نیمه حرفه ای ازش استفاد ه میکنم فوق‌العاده برای خیاطی خانگی وبالاترین امتیاز را بهش میدم.
  11. سوال: به تازگی خیاطی رو شروع کردم و دنبال چرخی هستم که علاوه بر دوخت های متنوع سردوز هم بتونم باهاش انجام بدم،تصمیم داشتم۸۰۲ژانومه رو بخرم ولی با توجه به تقاضا و نوسانات بازار قیمتش خیلی رفته بالا
    شما با قیمت پایین تر و با همین کارایی ۸۰۲ چه چرخی رو پیشنهاد میدید
    لطفا یه پیشنهاد ایرانی و یه استوک بدید.
    پاسخ: محصول ایرانی با امکانات مورد نیاز شما موجود نیست.
    استوک مدل 5002 و 6000 و 813 میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد که همگی ساخت ژاپن هستن.
  12. سوال: چه فرقی بین چرخ 9میلیونی با چرخ ۳میلیونی وجود دارد.

    پاسخ: بدنه فلزی ، استحکام بیشتر ، تعداد دوخت های بیشتر ، پدال ۲ سرعته ، پهنای دوخت ۷ میلیمتر و پایه های دوخت بیشتر و… از تفاوت های دستگاه های ارزان قیمت تر با دستگاه های گران تر است.

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید