آموزش خیاطی, مقاله

آموزش دوخت کیف بالم لب و کیف کودکانه

کیف بالم لب

چگونه کیف مورد نظرمان را بدوزیم؟

به دنبال برخی پروژه های خیاطی مبتکرانه و آسان و سریع برای شروع خیاطی و استفاده از ماشین خیاطی خود هستید ؟ در اینجا ۳ الگوی آموزش آزاد وجود دارد که برای مبتدیانی مناسب است که بتوانند به سادگی کار خیاطی را آغاز کنند.

 

اگر شما خیاط مبتدی هستید و به تازگی کار خود را آغاز کرده اید، رویای ایجاد برند تجاری خود در زمینه دوخت و دوز را دارید .اما بهتر است که با چیزهایی ساده کار خود را آغاز کنید تا مهارت های لازم را در حین کار کسب نمایید.

 

دوختن به هیچ عنوان کار دشواری نیست. من امروز مجموعه ای از پروژه های خیاطی مبتدی را برای شما گرد هم آورده ام. آموزش دوخت آسان و الگوهای آزاد که می توانید به عنوان یک خیاط مبتدی شروع به کار کنید. آیا برای اینها آماده هستید ؟! بسیاری از این پروژه های خیاطی مبتکرانه و آسان فقط نیازمند برخی مهارت های ساده هستند. امیدوارم این پروژه های خیاطی مبتکرانه و سرگرم کننده را دوست داشته باشید!

حالا مراحل دوخت این کیف چیست؟ الگوی نگهدارنده بالم لب در جا کلیدی الگویی فوق العاده سریع و آسان برای دوختن است که درست در جاکلیدی شما قرار میگیرد، بنابراین شما همیشه بالم لب خود را به همراه دارید. این می تواند یک هدیه عالی باشد و همچنین در عین حال شما یک پروژه خیاطی نوآورانه و سرگرم کننده را امتحان می کنید!  ما از معرفی پروژه های ساده و سریع به شما لذت می بریم. گاهی اوقات شما  می خواهید گاهی بنشینید و چیزی بدوزید که زمان زیادی برای آن ندارید. به علاوه دوختن و انجام دادن یک پروژه در زمان کم بسیار سرگرم کننده است.

این یکی آنقدر ساده است و زمان کمی می برد که باور نمی کنید! هر کسی که مهارت های ابتدایی خیاطی را داشته باشد می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. این پروژه حتی می تواند برای بچه ها یا نوجوانان نیز مناسب باشد.  این الگوی نگهدارنده بالم لب در جاکلیدی است و ما فکر می کنیم که احتمالا آن را دوست داشته باشید!

این قاب کوچک را به جاکلیدی خود وصل کنید تا همیشه بالم لب و یا رژ لب خود را به همراه داشته باشید.

الگوی ساخت قاب نگهدارنده بالم لب:

ابزار لازم

مقدار کمی ضایعات پارچه

حلقه جاکلیدی

بالم لب

دستورالعمل دوخت:

با بریدن پارچه خود شروع کنید.شما تنها به یک قطعه از آن نیاز دارید.آن را به اندازه ۲اینج (5 سانتیمتر) از پهنا و ۹ اینچ (22.5 سانتیمتر) از درازا ببرید.

سپس آن را از دو سمت تا نصفه بر روی هم بیاورید،و از کناره هر دو سمت آن را بدوزید.

یک‌ سمت آن از دو طرف را به اندازه ۱ اینچ به داخل بیاورید و آن را بدوزید.طوری که بتوانید از فاصله بین آن یک نخ را رد کنید و آن را به جاکلیدی خود به واسطه نخ وصل نمایید.

امیدواریم که این قاب نگهدارنده بالم لب  آسان را دوست داشته باشید.

 

کیف بالم لب

 

 

 

 

 

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید