کسب درآمد, کسب درآمد از خیاطی, مقاله

پنجاه هنر پرطرفدار برای درآمد عالی در منزل

 

درآمد عالی در منزل با این 15 هنر پرطرفدار

 

 

یکی از بهترین راه های کسب درآمد خانم‌ها در خانه را می‌توان ساخت صنایع دستی مختلف و فروش آنلاین آنهاست. اگر واقعاً در خیاطی مهارت دارید یا فردی فوق العاده خلاق هستید ، این مقاله به شما کمک میکند تا اگر علاقمند به کسب درآمد هستید هر ماه پول اخوبی بدست آورید. 

 

 

در این پست ، بهترین هنرهای پرفروش برای کسب درآمد در خانه را به اشتراک می گذاریم. به جزئیات می پردازیم و راه های آسان و پردرآمد را به شما معرفی میکنیم.

 

 

چرا فروش صنایع دستی ایده خوبی برای کسب درآمد است؟

 

 

اگر به دنبال کار در خانه هستید ، اولین ایده عالی، فروش صنایع دستی برای کسب درآمد آنلاین است. در حال حاضر ، یکی از دوستان من تی شرت بلند دخترانه و هودی‌های مناسب هر فصل در خانه خود تولید می کند و آنها را به صورت آنلاین در پیج اینستاگرام و سایت خود میفروشد و سود بالایی کسب می کند. این یکی از بهترین راه های کسب درآمد از خانه است. اگر دستی در هر یک از رشته‌های هنری مثل خیاطی، گلدوزی، نقاشی، ساخت زیورآلات، شمع‌سازی، صابون‌سازی، گلدوزی و شماره دوزی، چرم دوزی، نمد دوزی، رزین، هنرهای چوبی و … دارید، مطمن باشید اگر بتوانید محصولی باکیفیت به مشتری ارائه کنید، فروش آنلاین میتواند بهترین راه کسب درآمد برای شما باشد. 

 

 

آیا واقعا می توان از فروش صنایع دستی درآمد کسب کرد؟

 

 

مطمئنا بله! یکی از بهترین راه های کسب درآمد از خانه ایجاد صنایع دستی و فروش آنلاین آنها در بسترهایی هایی مانند اینستاگرام و هنرانه است. من بسیاری از زنان و مردان را می شناسم که فقط از طریق فروش صنایع دستی امرار معاش می کنند.

صنایع دستی که بیشترین درآمد را دارند کدامند؟

این روزها با داشتن کمی خلاقیت و ارائه محصولی با کیفیت میتوانید مشتریان و علاقمندان زیادی به محصول خود را جذب کنید. حالااگر بتوانید محصولات هنری که خیلی بیشتر کاربرد مصرفی دارند را پیدا کنید و برای تولیدشان وقت بگذارید حتما به نتایج خوبی میرسید.
البته باید دقت کنید که شما کدام دسته از مشتریان را برای رویارویی ترجیحمیدهید. یک مشتریدنبال کالای لوکس و گراناست و قیمت برایش تفاوتی ندارد.که در اینصورت شما باید خدمات و محصولاتی بسیار خاص را با القای حس احترام همراه با خاص بودنبه آنها ارائه دهید.
گاهی نیز شما ترجیح میدهید با افرادی که دنبال کالای مصرفی و معمولی اما باکیفیت هستند سر و کار داشته باشید و خدماتی در این سطح به آنها ارائه کنید. حالا بیایید به برخی از بهترین و سود آورترین صنایع دستی برای کسب درآمد بپردازیم :

 1-طراحی و دوخت توربان و اکسسوری حجاب

یکی از جالب ترین راه های کسب درآمد، طراحی و دوخت اکسسوری حجاب از جمله توربان است. این روزها دنیای استایل کودکان نیز کمی متفاوت شده و استفاده از اکسسوری های زیبا برای کودکان خیلی زیاد شده است. توربان کودک هم یکی از موارد خاص و زیبایی است که به ندرت در فروشگاه ها میتوان یافت. شما میتوانید با طراحی و دوخت توربان کودک و فروش آن به صورت اینترنتی و یا ارائه آنها در فروشگاه‌ها به درآمد خوبی برسید. در ادامه میتوانید چند ایده و آموزش زیبا را در رابطه با کسب درآمد و آموزش دوخت توربان ببینید :

  1. آموزش دوخت توربان کودک بدون چرخ خیاطی
  2. آموزش کسب درآمد از دوخت اکسسوری حجاب

2- طراحی و تولید تیشرت

تیشرت را میتوان پراستفاده ترین لباس مصرفی هر فرددانست. پس تعداد افراد زیادی هستند که مایل به خرید تیشرت اند. شما میتوانید با دو راهکار از این طریق درآمد داشته باشید. اول اینکه میتوانید تیشرت‌های کاملا ساده و بدون طرح و نقش را تهیه کنید و بعد با استفاده از هنرهایی مثل گلدوزی، سنگدوزی، طرح‌های برجسته و … آنها را تزیین کنید و به فروش آنها بپردازید. در حال حاضر در ایران وبسایت هایی که بطور تخصصی روی فروش تیشرت کار میکنند بسیار کم هستند و با ورود به این عرصه و البته ارائه کار باکیفیت با قیمت خوب میتوانید بسیار مطرح شوید. 

راهکار دوم هم این است که خودتان به تولید تیشرت بپردازید که برای اینکار در ابتدا میتوانید با تولیدی‌ها صحبت کنید و با یکی از آنها برای تولید تعداد مشخصی تیشرت قرار داد ببندید. و بعد تیشرت ها را در فروشگاه اینترنتی یا حضوری خود به فروش بگذارید.

این تیشرت ها را میتوانید در سایتهای بستر فروش محصول مثل دیجیکالا و یا سایت باسلام به فروش بگذارید که به شدت فروش شما را افزایش میدهد.

مطالب زیر ممکن است به شما برای این کار کمک کند:

  1. آموزش دوخت تیشرت آسان
  2. ساخت گل کاموایی با استفاده از مداد و کاموا

  3. ساخت منگوله برای تزیین لباس‌های ساده

3- دوخت محصولات زیبایی پوست و مو

خوشبختانه با بالارفتنآگاهیی و اطلاعات افراد، رسیدگی به پوست و مو در درجه اهمیت بالاتری قرار گرفته است. این روزها تولید محصولاتی مثل ست لباس خواب، روبالشی ابریشمی و کشموی ابریشمی درآمد خوبی را برای تولید کنندگان ایجاد کرده است.

شما میتوانید با راهاندازی یک وبسایت و یا ارائه مخصولات خود در فروشگاه های فیزیکی درامد خوبی از این طریقب داشته باشید.

مطالب زیردر این کار به شما کمک میکند :

  1. الگو لباس خواب زنانه در 9 سایزبه‌صورت اقتصادی

  2. دوخت روبالشی و ساخت بالش با بهترین روش

4- تولید و فروش سرویس خواب و لحاف‌های چهل تکه دوزی شده

چیزی که مردم همیشه به آن احتیاج خواهند داشت ملافه  و لحاف و بطور کلی سرویس خواب است. با در نظر گرفتن این موضوع ، یکی دیگر از صنایع دستی فوق العاده برای فروش سود ، لحاف های دست ساز است. اگر به دنبال ایده هایی برای شروع کار با لحاف خانگی هستید ، پست های زیر را بررسی کنید.

  1. 500 الگوی رایگان لحاف 
  2. طرز تهیه لحاف خانگی

5- ساخت و فروش شمع

باورتان نمیشود اگر بگویم یکی از دوستانم کارگاه کوچک شمع سازی دارد و روزانه 40 میلیون تومان شمع میفروشد. شما هم میتوانید اینکار را به راحتی انجام دهید. ابتدا در منزل و در شبکه های اجتماعیبه تولیدو فروش شمع بپردازیدو کم کم کار خود را گسترش دهید. اگر به این حوزه‌ی لذتبخش علاقمند هستید حتما مطلب زیر را بخوانید :

آموزش ساخت شمع در خانه با 8 مرحله آسان

6- فروش لیوان

آیا طرفدار لیوان هستید؟ میدانم که شما هم عاشقلیوان ها و ماگ های خاص هستید! به همین دلیل است کهطراحی و تولید لیوان و فروش آنلاین آنها یکی دیگر از مهارت های عالی برای فروش و سود بالا است.

فکرشرا کنید سایت یا پیجی فقط مشغول بهفروش انواع لیوان وماگباش. میبینید چقدر جذاب است! هرکسبخواهد لیوان یاماگی برای خود و یا هدیه به دیگرانبگیرد اول از همه به یاد فروشگاه شما می‌افتد.

7- تولید گیفت عروسی

باتولید گیفت های خاص عروسی میتوانید طرفداران زیادی داشته باشید. برای ایده هم میتوانید با سایت پینترست شروع کنید. پینترست همیشه دنیایی ازایده را در اختیار شما قرار میدهد.

8- فروش روسری

چه کسی به روسری احتیاج ندارد؟ به همین دلیل است که تولید روسری راهی عالی برای کسب درآمد آنلاین از صنایع دستی است. برای تولید روسری، می توانید آنها را قلاب بافی کنید و یا روسری هایی زیبا با استفاده از پارچه های خاص و چشم نواز را بدوزید.

فیلم زیر به شما در این زمینه کمک میکند:

آموزش دوخت روسری

9- تولید و فروش گوشواره

من کاملاً عاشق گوشواره هستم ، و روشهای مختلفی برای مدل دادن به آنها وجود دارد ، که مزیت بزرگی است.

اگر مطمئن نیستید که چگونه می توانید این کاردستی را شروع کرده و آنها را به صورت سودآور بفروشید ، به آموزش زیر نگاهی بیندازید تا در شروع این ماه به شما کمک کند. برای دیدن فیلمهای زیر باید فیلتر شکن خود را روشن کنید.

10- ساخت آویزهای چوبی دکوری

 

 

 

 

 

امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید